sessieofc

Alla inlägg under september 2013

Av Sofia Kindbom Lrsson - 29 september 2013 21:53


Grattis Älskling på din 25års-dag!

Hoppas du har haft det superbra. Jag har haft en jättemysig helg med dig, och jag hoppas vi får mer dagar tillsamans.

Jag ÄlskarDig.


Loved you then, Love you still

Always have and Always will


Av Sofia Kindbom Lrsson - 29 september 2013 21:17

jimmy <3                   

Av Sofia Kindbom Lrsson - 29 september 2013 20:52


Helgen har varit supermysig!

Ifredags så somnade jag till hemma hos pappa efter skolan och sedan blev jag upplockad av Jimmy.

När vi kom till hnm (oss) så fixade han med sitt nya ljudsystem och försökte fixa det tills hans 25års-fest.

höll på från halv 7 tills 10 halv 11. Då pluggade jag lite & (försökte) plugga. Gick dåligt. Fick ju typ ha hörselproppar när man stod inomhus!

Sen åt vi och kollade på Fucking Åmål och efter det Lotta på bråkmakargatan! Supermys!

LA oss 3. Men strax därefter var det sjukhusbesök. Uschh   

Kom hem vid 5 halv 6. Somnade direkt.


Lördag - Vi var supertrötta men gick upp vid 10 tiden. fixade lite och så. Henrik kom förbi en sväng och Jimmy fick sin födelsedagspresent! Jag cyklade hem vid halv1. Kom hem till pappa men då skulle han på fest i Skövde.. Så jag var ensam. Kollade på TV:n tills typ halv 8. Men jag hann med en liten promenad däremellan!

Sen kom becca o valde ut kläder till mig, och sen kom Louise och vi fixade oss till Jimmys 25års-fest!

Blev krångel med skjuts och så! Men vi kom dit vid halv 10.


Festen var faktiskt askul! Bästa på länge! vid 11 var jag redigt full! Och ni som känner mig vet att jag inte är lättpåverkad! VId halv 3 stack alla hem typ, och jag somnade halv 1! Wihoo!

Fick spendera någon timme med min kille som spydde och sov på toaletten i 3 timmar.


Idag Vaknade vi tidigare än vad vi borde ha gjort. Gav älsklingen min present eftersom han fyller 25 idag!

Vi gick upp & åkte till Christian och Martina för att förbereda Jimmys kalas! Det var superkul tyckte jag!

När alla hade dratt så satt jag jimmy & Christian o pratade om bilar och sånt. Sen stack vi till Alec&Sandra för att äta middag! God mat och trevligt sällskap   

Har varit supermysigt!


Av Sofia Kindbom Lrsson - 28 september 2013 13:52


Bilder från U.S.A kommer när becca har tid att lägga in dom på datorn! 

Har inte så mycket att berätta. Har mest pluggat hela veckan..

Haft mkt i skolan o mer kommer det att bli.

Men i torsdags åkte jag o sebbe till skövde, mötte upp becca o kollade på White House Down med C. T! Asbra film! 

Kom hem sent, har sovit ungefär 5 timmar varje natt den här veckan så är lite sömnig.

Men som sagt. Man kan sova när man är död!


Igår la vi oss (j&J) klockan 3, precis när jag somnade rinde becca och behövde skjuts till akuten där min pappa låg.. Inget kul alls och lipande i bilen hem. Han är bra nu men det var nära. Usch!

Och inatt är det 25 årsfest! Kommer vara helt slut efter den här helgen!   

Ne, nu ska jag spela lite mer gitarr och förmodligen äta något.

Vänta på Louise så vi kan göra iordning oss o dra till Svanvik!  


Av Sofia Kindbom Lrsson - 20 september 2013 19:24

Yess.. Kort skolvecka!   

Sov hos jimmy inatt. Somnade inte förns 2 tiden.. lite segt.

På 2 dygn har jag sovit i 5 timmar.

Lite små trött i hjärnan! 

Det var skönt att komma till skolan idag. Träffa alla friendos! 

Det enda som jag saknade när jag var borta var mina kompisar o skolan. Nothing else! 

Nu skulle jag somsagt träffa min pojkvän. Men blev ju som vanligt. Suprise.


Blir alltså en fredagskväll med pappa,acke,calle,becca o sebbe!

Inte helt fel. Men kmr bli en trök helg när jag bara ska plugga.. 

Jihoooo.. Det var väl allt för mig. 



Av Sofia Kindbom Lrsson - 8 september 2013 16:15


Måste bara berätta lite om gårkvällen! 

Umgicks ju med sara o pappa, åt pizza o hade det myyysigt. Louise kom hit en sväng o sa hejdå!

Usch.. kommer sakna henne!   

Sen såg jag becca o sebbe på film med godis o hade det mysigt   

Vid1 kom älsklingen hem till mig o kollade lite på tv o mös i soffan innan vi skulle åka till skövde o hämta sara & pappa! 

sjöng i bilen o hade det kul!

Kom hem vid halv 4. Vi var ite så trötta så där hände det lite saker.

tror jag slockna vid halv 5 o vakna halv 10 & kollade på 2 filmer tills den trötta vaknade! 


Nu sitter jag hemma o har packat klart för resan! Becca o jag förtjänade lite sibylla tyckte vi! 

(nu låter det som att vi är jättatjocka) Men vi brukar träna i familjen! 


Ikväll ska vi grilla och 1 i natt åker vi mot göteborg för att ta flyget till San Fransisco!

Önska oss lycka till   


Av Sofia Kindbom Lrsson - 7 september 2013 11:43


Igår kväll hade jag, pappa och Sara myspysiigt!

Vi kollade på svenska hollywoodfruar i 3 timmar tror jag   Tjöta och skrattade!

Klockan halv 2 var det läggdags eftersom det skulle bli en hyfsad tidig uppstigning i dag!

Jag gick upp vid 9 för att handla och plugga!

Tänkte få så mycket som möjligt gjort i helgen innan vi drar till U.S.A  

Det jag kom på som inte var så bra för pluggdelen är att vi flyger på natt/morgonen.

Vi är ju kvar i svensktid och då kommer det nog inte gå så bra att plugga matte med svampögon och otänkbar hjärna. Men ska försöka!


Mamma ringde igår och sa att det planet vi ska flyga med till San Fransisco ät jordens största flygplan..

Sist jag flög var när jag var 7 år. Jag tyckte det var kul o lite läskigt. Det var lääänge sen så får se hur det går att flyga i 20 timmar med höjdrädsla!

Tillbaks till plugget! Yihooo!!

Engelska,samhällsinlämning,Tyska,Matte-prov,sociologi-prov,pedagokig-prov och körkortsteori!

bara att köra på!


Sitter i solen med plugget och lyssnar på Norlie och KKV  


   



Av Sofia Kindbom Lrsson - 6 september 2013 20:57

The only thing in life that I miss, that is the best feeling in the world. The best word in the world, if its real.

And that little word it´s called Love


Ovido - Quiz & Flashcards