sessieofc

Alla inlägg under november 2012

Av Sofia Kindbom Lrsson - 29 november 2012 19:36


Haha som vanligt blev listan inte alls som det skulle vara idag!   

Kom hem & mötte upp Becca, vi kollade på sista avsnittet av postkod 1321, tog ett danspass till Just dance 4!

Pratade lite, köpte godis. Har saknat becca, så det var skönt att hon kom hem! 

Sen gick jag vidare till soldathemmet & åt soppa med macka.

Snart ska jag hem till mamma, och PLUGGA om jag hinner, ska nämligen jogga också!

prov i morgon, men för mig är det omöjligt att läsa in, jag måste prata med någon eller köra frågesport.

yesyes, men ska försöka plugga lite nu medans james morrison spelas!

hejdå på er!   





Av Sofia Kindbom Lrsson - 29 november 2012 10:19


Nu sitter jag på median igen!

Vi ska ha redovisning om Kent. Usch vad jag längtar tillbaka till konserten, det var en sjukt bra dag/natt som jag aldrig kommer att glömma   


Snart är det mat & det passar riktigt bra.

När jag kommer hem ska jag kolla på dom 2 sista avsnitten av postkod 1321!

Blev beroende igår kväll när jag skulle sova..

Plugga, leka med Jimmy & ta en långpromenad står på mitt schema!

Förhoppningsvis (om det finns biljetter kvar) ska jag åka till skara & kolla på teenage crime!

Hejsvejs på er!  


Av Sofia Kindbom Lrsson - 28 november 2012 16:11


Gött att sluta halv 1 idag! Maja (svenska/engelska) läraren är i london (tror jag?)

Så vi gjorde en engelska uppgift hemma!

Nu har jag pluggat engelska, & natur! Senare ikväll blir det matte & historia.. uschh usch


Snart ska mamma & jag jogga och sticka vidare till styrke träningen.

Äta kvällsmat och lägga mig, för jag är verkligen super trött& seg idag   

På fredag ska kanske bex & jag kolla på dans 2:ornas dansprpduktion Teenage crime   

yes,yes så ser det ut!

Av Sofia Kindbom Lrsson - 27 november 2012 11:33


Vaknade med ingen speciell motivation till att gå upp, ut i regnet & ta bussen till skolan.

Men jag gjorde det, nu på engelskan har vi ingen lärare, vi ska ha en vikarie, men hoppas att "hen" inte kommer inom 5 min!

För då får vi gå & sen äta lite mackor i matsalen.

När jag kommer hem har farmor med sig flygande Jacob, Sen följer dagen typ så här:


*Träffa Min lilla pöjk (om han kan)

* plugga

*Jogga

*Duscha

*Äta kvällsmat

*Dra till kören

*Sova

Blir nog bra! Ne nu ska vi gå ifrån klassrummet & göra något annat roligt

Av Sofia Kindbom Lrsson - 26 november 2012 10:09


I fredags kväll kom Ninni till mig, Linnea skulle också komma, men som vanligt hade hon glömt sin mobil hemma.

Fick ett mess av hennes mobil som Carina skrev att Linnea var hos optikern.

Då började Ninni & Jag göra tacos.

Vi pratade & det fanns mycket som behövdes tas igen!

Sen åkte hon vid 8   

Senare vid 12 tiden kom en halv full pojkvän hem till mig som skulle låna min säng över natten!


Lördag - Kollade på när Jimmy åkte cross, men bara i en halvtimme.

Efter det gick jag o mötte upp Becca vid mobilen & fortsatte att gå till farmor där det fanns lunch!

Var där lite & lekte med Bella, drog hem & kollade på Awkward.


Becca gick till Sebbe & jimmy kom till mig, åt mat, somnade & duschade.

Vidare till Café lyktan, Åkte dit 20 min för att träffa min syssling från stenungsund?

Fattade inte riktigt vad hon gjorde i kbg! Menmen, trevligt var det   

Sen vid 10 tiden åkte vi mot mölltorp, sen hjo & skövde för att köra folk,

& träffade Marcus som gick i min förra klass vid statoil!

Kom hem, & somnade direkt till Mamma mia filmen.


Söndagen bestod enbart av träning, godis & 2 Johan falk filmer med älsklingen!

Av Sofia Kindbom Lrsson - 26 november 2012 10:09


I fredags kväll kom Ninni till mig, Linnea skulle också komma, men som vanligt hade hon glömt sin mobil hemma.

Fick ett mess av hennes mobil som Carina skrev att Linnea var hos optikern.

Då började Ninni & Jag göra tacos.

Vi pratade & det fanns mycket som behövdes tas igen!

Sen åkte hon vid 8   

Senare vid 12 tiden kom en halv full pojkvän hem till mig som skulle låna min säng över natten!


Lördag - Kollade på när Jimmy åkte cross, men bara i en halvtimme.

Efter det gick jag o mötte upp Becca vid mobilen & fortsatte att gå till farmor där det fanns lunch!

Var där lite & lekte med Bella, drog hem & kollade på Awkward.


Becca gick till Sebbe & jimmy kom till mig, åt mat, somnade & duschade.

Vidare till Café lyktan, Åkte dit 20 min för att träffa min syssling från stenungsund?

Fattade inte riktigt vad hon gjorde i kbg! Menmen, trevligt var det   

Sen vid 10 tiden åkte vi mot mölltorp, sen hjo & skövde för att köra folk,

& träffade Marcus som gick i min förra klass vid statoil!

Kom hem, & somnade direkt till Mamma mia filmen.


Söndagen bestod enbart av träning, godis & 2 Johan falk filmer med älsklingen!

??

Av Sofia Kindbom Lrsson - 22 november 2012 10:19


Vilken lektion sitter jag på? Jo, Media!

Vi ska snart ha föredrag, lite läskigt, jag visste inte om att vi ska läsa upp allt inför klassen precis nu..

Kom som en liten chock!

Igår kväll klippte jag mig, hälsade på becca&sebbe & joggade med mamma.

Snart är det helg och jag längtar så mycket   

Tjejkväll/natt med Linnea& Ninni på fredag. Myspysigt   

Kolla på cross & dansa + lite plugg blir nog min helg.

Nu ska jag lyssna på Pojkarna i bak & tänka på Isabelle som är orolig över sin körlektion!

Av Sofia Kindbom Lrsson - 20 november 2012 18:30


Jag är glad! När jag och Emma skulle gå till bussen så stötte vi på Björk! Hon kanske ska börja på fågelvik!

Jaja, det skulle jag egentligen inte skriva   

När jag kom hem åkte jag till Svanvik och hämtade lite saker hos mamma, pratade lite med Jimmy.

Åkte hem, tog ett dans pass! Så skönt måste jag säga!

Åt lax, nu sitter jag med tyska boken och ska snart dra till kören!

Imorgon ska jag klippa mig.. Funderar faktiskt på lugg ?

Och i morgon kväll kommer mammi hem, det blir skönt.

Nu ska jag fortsätta   

Ovido - Quiz & Flashcards