sessieofc

Alla inlägg under januari 2012

Av Sofia Kindbom Lrsson - 28 januari 2012 11:40


"Var du än är & var du än befinner dig, så finns jag alltid där för dig.

Dagarna kommer & dagarna går, du betyder så mycket & jag hoppas du förstår

När du ser på mig så stannar tiden.

Tusen diamanter ser jag i dina ögon."


"Jag börjar med att säga tack du är mitt ljus över dagen, du är mitt lugn varje natt.

Du är min styrka att överleva, du ger mig inre kraft.

Att jag nånsin skulle få dig på fall var nåt jag inte trodde.

Om jag skulle dö är du rosen på min kisa, skulle hålla den vid liv & skulle aldrig låta den vissna."



"Hade svårt att bli kär men förvandlades direkt när jag såg dig, du är det vackraste jag sett"


<3


Av Sofia Kindbom Lrsson - 25 januari 2012 15:56


Jag har inte haft så här roligt på länge!   

Skolan, då pratade vi om Spanien resan på klassrådet/So:n

sen var det litteratur prov! ungefär alla satt med provet mellan 1 och en halv timme till 2 timmar..

Det gick gasnka segt! Men tror att det gick ganska bra (bättre än vad jag trodde)

maten var underbar! Bandspagetthi & Italiensk köttfärs i ugn!

Sen blev det sanning & konka !

Med Ninni, Staffan, Putte (snurrade flaskan, men va inte med) Robin, Varl & Jag!

Fatta att man fick skrattattacker!

Haha gud vad jag älskar min klass!

Pratade nyss med mamma! Jag FÅR åka till Spaninen !

Just nu är jag nog världens lyckligaste flicka! Men lite halvt ont i hjärtat över en sak   

Av Sofia Kindbom Lrsson - 19 januari 2012 21:33


Alla 9:or drog på morgonen till fågelvik!

Det var faktiskt inte så hemskt..

Träffade Jocke,Jocke,Stoffe,Linus,Krags,Nico o många fler!

Sjukt kul!

Lite upp & ner känslor bara.

Sen när vi drog hem frågade Oskar om vi skulle träffas (för det gjorde vi inte på skolan)

Så i eftermiddag har jag varit lite med hnm!

KulKul!

sen kom Jimmy o sen stack han..

Då drog jag upp till farmor & åt underbar mat!!

Pluggade lite

& hade teatergenrep! Det gick jättebra!

I morgon är det premiär, & det ser jag fram emot.


Det blir nog Dans - Skara elr Samhäll - skövde elr tibro!


Min just nu favoritlåt!

Av Sofia Kindbom Lrsson - 18 januari 2012 20:34


Jag har riktigt bra skäl till varför jag inte har bloggat!

Hela den här veckan har det varit teater feån 5 - 8.

Sen har jag prov som jag hinner plugga på ungefär en halvtimme per dag. (författarprov)

& nästa torsdag är det ett tyskaprov..

Så lite upptagen är jag allt :)


Imorgon bär det av till fågelvik med alla 9:or!

& senare på kvällen är det genrep! men då börjar vi halv 6 o slutar vid 9 elr nåt :)


Helgen bestod av att på Lördagen stack jag med till Trollhättan.

Sen på kvällen så kollade vi på film hos hnm :)

Söndagen så tränade jag mkt! gick typ 7 km & cyklade 11 km!

Sen skulle jag sjunga i kyrkan, men det blev inte så!

Istället lyckades jag få dit Jimmy o hade det trevligt med hnm & Christian :)


På tal om det så var det Spagetthi & köttfärssås i skolan i dag!

sen lax hos farmor!


Det är också väldigt skönt att jag Älskar att gå till skolan :O

Det känns riktigt bra!

Men nu ska jag plugga vidare!

Av Sofia Kindbom Lrsson - 13 januari 2012 14:59


Jaa! Nu är helgen här! :)

dagen har varit jättebra!

Engelska - Film

Matte - Hann färdigt

SO - Pratade lite om mellankrigstiden

Mat -MM (a)

HK - Det var faktiskt kul! panerad rödspätta ;)

Gick sedan hem med Robin. Han dumpade av mig hos mig :)

Nu sitter jag här och bloggar.

Ska träna sen har jag tänkt.. Men det blir nog bara att gå & lämna tillbaka filmen på q8.

Mat ikväll & träffa Jimmy :)

I morgon kanske det blir trollhättan med Jimmy. & Shoppa med Ninni! :D <3


Just nu spelas denna låt ur bergssrängaren ;)



Av Sofia Kindbom Lrsson - 12 januari 2012 20:27


Dagen bestod av en låååång NO-lektion!

Kändes inte så lång, gjorde färdigt frågor & gick igenom hur allt funkade.

Matte, hann göra 2 sidor ;)

Sen var det tyska, Riktigt chill! sen film ! :D

MAT!!!! Jag tror vi har nya som gör maten, för att den nya maten är riktigt god! :O

det var potatisbullar.

sen EV - Svenska. Då kollade vi på fucking Åmål!

sen var det slöjd, då hade jag o linn köpt lite pistage nötter & äpple!

Sen stack jag & linnea hem, gick och hyrde John Tucker must die!

sen åt jag, försökte plugga.. har prov om 2 veckor (Men då kom Jimmy)

ska försöka vara lite social med hnm, hejdååå :)

Av Sofia Kindbom Lrsson - 11 januari 2012 14:29


Skolan var riktigt chill!

första lektionen pratade vi lite, sen skulle irma visa hur man ansökte till gymnasiet.

Så SO:n rykte bort! ;)

På svenskan hade vi en timme på oss att skriva färdigt en miniuppsats, som en övning för nationella :)

sen var det film på engelskan :)

Mat, Tyska och NO!

NOn kmr inte bli så hemskt framöver.

vi övar för nationella.

Vi har biologi. Så nu håller vi på med Matspjälkning!

Haha Linn & jag har inte bara skrattat sönder tyskan med ett fint ord vi hittade..


Jag ser faktiskt fram emot sist terminen.

Kul med det vi håller på med, tror jag vet vad jag vill, klassen är underbar och jag lyssnar väldigt bra så jag tror att jag kommer klara mig fint!


Snart ska jag äta, hämta upp mamma sen går vi till svanvik :)


Just nu min favorit låt!


Ovido - Quiz & Flashcards