sessieofc

Alla inlägg under mars 2013

Av Sofia Kindbom Lrsson - 27 mars 2013 19:27


Ett kort& bortglömt inlägg.

För 1 år sen skulle jag skriva om den "perfekta killen"

Jag skrev ett litet inlägg då. Men nu har jag de rätta svaren.

Så jag ställer frågan till mig själv nu.

"Hur ska den perfekta drömkillen vara?"


Svar: ja du världen, svaret är att filmindustrin har ljugit ihop att det finns "de rätta" killarna där ute.

Men det finns bara på film.

Visst det finns vissa där ute, ett fåtal.

De killarna som är äldre som har hunnit växa upp lite.


För mig ska den killen vara

*snäll

*omtänksam

*han ska kunna våga och vilja vara med mig och sina kompisar.

*Visa att han älskar en.

*Han ska inte kolla på en tjejs facebook i flera timmar när han har en tjej bredvid sig.

(Såklart han får tycka att andra är snygga, men han ska inte flirta med någon annan)

*Han ska vara trogen!


Och en som kan beskriva sina känslor igenom en låt  ;)



Av Sofia Kindbom Lrsson - 27 mars 2013 19:15

Jag lovar att när lovet är slut så kommer jag vara lite mer här   

Då ska jag försöka sammanfatta lovet (av det jag kommer komma ihåg)


<3

Av Sofia Kindbom Lrsson - 22 mars 2013 11:40


Av Sofia Kindbom Lrsson - 18 mars 2013 10:02


Lite uppdatering om helgen!

Fredag - Hade natur prov i skolan så jag fick sluta lite tidigare.

Jag gick hem till pappa och hämtade liet saker sen gick jag ut till svanvik.

Duschade och åt. Sen gick jag in till älsklingen. Spelade need for speed! Hihi jag är duktig på det   

Sen kom Annika och Mikael. Jag somnade i soffan (standard) men vaknade till när Carro & Kim kom.

Pratade med folket och hade kul! Fick en attack och började lipa, men fick lite gullig "måbra" ord   

De stack hem halv 4, och jag & pluttan somnade halv 6.


Lördag - Låg i sängen till 3. (o alla vet att det är olikt mig)

Sen ville pojken min spela bf3 så jag gick till Cinnica. åt godis & pratade om problem och roliga saker!

Planerade lite med lovet o sånt   Kom hem och åt & kollade på irene huss, usch den var lite läskig faktiskt!

Somnade sent den natten ock, därför vaknade vi upp vid 1 2 tiden på söndagen.


Söndag - Myste i sängen.

Gick in och åt mat med kurtan och mamma. Styrketränade och joggade 5 km. Sen åt jag och mamma varma mackor.

Sen gick jag in till plurran vi skulle se på johan falk, han hade köpt godis och jag tog med en chokladkaka. Kom in till mamma halv 12.

Och nu sitter jag här! Skola och är hungrig.. oväntat ;)


 


Av Sofia Kindbom Lrsson - 13 mars 2013 17:02


Då gör man det enda man kan. Det ska jag göra nu. puss 


 

Av Sofia Kindbom Lrsson - 12 mars 2013 10:35


Rubriken förklarar det mesta!

Efter musiken hade vi informationsmöte inför 2:an = ingen media

Nu ska vi egentligen ha svenska, men istället är klassen bjudna på lunchteater (vad det nu är)

+ att vi kanske inte har natur/matte!

Får se om jag slutar efter maten. Hoppas på det   

Nu ska jag gå till cafeét för teater och musik!

Hejdå på er   

 

Ovido - Quiz & Flashcards