sessieofc

Alla inlägg under januari 2011

Av Sofia Kindbom Lrsson - 11 januari 2011 20:47



Trög första dag i skolan!

men överlevde,


gick sedan till bussen, o såg det finaste jag någonsin har sett ,,



o Ni som har gjort allt vill jag bara säga : FUCK YOU!

FÖRSTÖR ERT EGET LIV! ni behöver fan inte förstöra andras..





Japp, jag totalt älskar mitt liv just nu (ironisk)

Familjen är det bästa! <3


ska lyssna på några låtar o sova, vet inte varför

kommer ju inte somna ändå...

Av Sofia Kindbom Lrsson - 10 januari 2011 10:02




Jag älskar skolan, jag menar hur många söta killar finns det inte?? :O

 i dag ska jag:


* göra i ordning för skolan

* duscha

* ta en lång promenad

* datorn

* Gh

* vara med min gulliga Johanna (a) ♥♥



jag har kommit på att det är omöjligt att somna när man inte är trött ;O

             (o nu tas jag säkert som ett efterbliv) xDD



   

jag kommer inte i håg till vem det var menat till när jag skrev det...




har verkligen inget att göra för jag orkar inte äta, o jag längtar till kabyssen (a) <3

Av Sofia Kindbom Lrsson - 9 januari 2011 20:23

JAAAAAAAAAAAAG

 

 

ÄLSSSSSSSSSKAAR

 

 

KILLLLLLLLLLLLLLAR

 

 

 

<3

 

 

 

 

kan bara säga att jag o ninni har haft svinkul!

i dag såg vi en asssssöt kille som typ dansa i genom rutan när han titta på oss :)))))

 

 

snart är det skola ;)

 

 

o ninni visade mig en skitrolig video :)

det roligaste är på 2.40

 

 

om ni inte ser på den är ni dumma ! xD

 

synd att inte min sladd till mobilden funkar! annars skulle jag lägga in roliga videor hela tiden, typ...

Joel som höll på med sig själv (ninni-du vet vad jag menar)


xD


aja, ska lyssna på musik o droga fb sen ska jag sova :)

lalalalalala... :D


jag måste bli trött -.-'

Av Sofia Kindbom Lrsson - 8 januari 2011 22:14

 

 

 

Ninni ska sova här i natt i gen! :D

 

vi har haft jätteroligt (tycker jag i alla fall)

förut gick vi till sibylla (y) på vägen hem verkade vi en aning fulla...

bilder finns på fb ;)

 

sitter o lyssnar på Destine, o ninni ..

aa de vet jag inte vad hon gör :))

 

saker jag älskar!

*Min familj

*kompisar som finns

*killar, inte bara en! utan att titta på alla (L)

*musik

*sängen (L)

 

hatar!

*kompisar som inte bryr sig

*att INGEN smsar! (har fått 1 sms i dag!!!!!!)

*att vissa killar är som dom är, o sårar en totalt!

*fisk

*att vattnet blir kallt när man badar i badkaret :/

 

 

 

 

Erik skulle också sova över :)

men han kunde inte komma hit för det gick inga bussar! HAHAHAHAHA

 

Erik,Gide o Joel shoppade i skövde, det vi hörde på sms var för läskigt,

skulle inte vilja se som i stan xDD





haha I GÅR :D


jag o ninni åkte spark o vi såg verkligen inte ett piss xD

inga lampor finns det ju på sörgårdsvägen ;)

så vi åkte nästan in i nåra diken hela tiden xD


sen skulle vi möta Erik vid busshållplatsen i svanvik...

det kom en lastbil o jag fick panik så jag sprang över vägen, det gjorde gide med x'D

jag trodde det var en trottoar bakom en stor snöhög,

 

 

 

 

tänkte bara påminna om att skolan börjar snart...

 

 

 

 

  

 

 

 

  

 


Av Sofia Kindbom Lrsson - 2 januari 2011 23:04


nyårsafton var helt underbar :D

kan inte bara fatta hur jag blev till sån jag är nu från en blyg liten ovågad flicka tillatt ligga med en kille i en säng o grovhångla med typ inga kläder xD

aja...


Nu är det i alla fall slut med Nico.


I morgon blir det troligtvis Ninni :D


Firade Acke Förut, o kan bara säga att Tess är för söt

(ackes 3åriga barnbarn som är beroenda av pippi)


:D


Snart ska jag sova :D

o vänta tils i morgon :D



Förut åkte jag o bacce bil till skövde :D

köpte en ny snygg tjocktröja :D



älskar Carlings :)


hejdå <3

Av Sofia Kindbom Lrsson - 1 januari 2011 17:51

               

Lite stockholmsbilder ;)

Blev inte så många eller så bra xD

men min favorit är tanten med eskimåmössa :D






               



2011.


När det blev 2011 så stod jag o Nico utomhus o frös, han är så desperat av fyverkerier ;)


han sov över :)


o ni sitter jag ensam o ska försöka lägga upp en skitbra video från vårat band ;)


men den kom inte upp :(


sen ska jag gå till ica o hyra film till mig o Becca :D måste klä på mig först bara ;)



Gott Nytt År! :D <3



 





<3

Ovido - Quiz & Flashcards