sessieofc

Alla inlägg under november 2010

Av Sofia Kindbom Lrsson - 29 november 2010 16:19




Visst får jag depretionstider... men det här?

allt är bara fucked up!

fittdåligt!


alla ni är ute som vill att jag dör, jag kan gärna göra er en tjänst.


jag vill dö!

och jag menar det!


livet var så jävla bra förut.



Gud jag vil flytta härifrån, radera alla minnen. alla platser o få ett nytt liv någonannanstans.


Japp så känner jag,


o jag HATAR Livet just nu.



  

Av Sofia Kindbom Lrsson - 27 november 2010 16:32


jag lärde mig breakdance i går :D


Snart är det teater, ska visa julle att jag kan en 6-step :)

pinsamt att Martin ska komma, men jaja, jag överlever xD

Nu ska jag snart gå :)


have fun allihopa :)


  

Av Sofia Kindbom Lrsson - 26 november 2010 21:23



PINSAMT! i första scenen skaka jag hela tin

o låten blev väl inte de bästa xD


o jag längtar INTE tills i morgon när MARTIN SKA KOLLA!!!!


annars gick det bra :) fick skjuts av Thore o frugan :)


nu ska jag dansa, så om du smsar, Jessi xD tro inte att jag svarar :P


Men du vet att jag älskar dig ändå :)<3


  

Av Sofia Kindbom Lrsson - 26 november 2010 15:38


Kort sammanfattning om i dag xD


Svenskan var guld, vi fick läsa eller prata på lektionen,

alla killar, Jessi o jag satt i en ring o prata xd om grejer vi INTE ska ta upp!! xD haha det var skitkul i alla fall :P


bilden, kul, kekke jag o jessi fick panik om suddet hela tiden xD


Jag har typ sprungit i genom hela skolan i dag, jag har också dansat xd


Julle ramla i matsalen xD


nu är ja hemma,


1 timme minuter tills jag ska gå till teatern

&

3 timmar och en kvart kvar tills det börjar :s nervös...


Eddie är så söt xd




Av Sofia Kindbom Lrsson - 24 november 2010 20:22




ROLIGASTE NO:N I ÅR! haha orkar inte berätta

fråga i skolan om ni vill :P


Efter skolan asså klockan 2, hem plugga, duscha sen såg jag och becca en film hon hyrde

(jag tvinga henne, fast hon ville se den så det gick bra att övertala henne)

Pluggade, så ungefär 5 timmar har jag suttit o pluggat! men måste plugga mer xD så ska snart sticka :) 


jag gjorde mat också!


såg filmen Street Dance 3d


har väntat på att hyra den i några månader! :D sen så fanns det i går :D woohoooo!


Nu vill jag VERKLIGEN FORTSÄTTA ATT DANSA! Filmen påverkar än!


nyss dansa jag lite steetdance ;) fast inne i lägenheten :)


TITTA PÅ FILMEN! Den är as bra! o det är en snygg kille med i den :P


huvudrollen har en sån fiiin kropp! så jag ska dansa i några år till har jag bestämt då får jag ungefär en likadan fin kropp som henne !!

:D



Jag försöker hitta när tjejerna kör den "sexiga delen" så kan jag lära mig den, snacka om att killarna stod o stirra på deras ass! xD


jag SKA lära mig dansa så bra som dom! fast kommer bli svårt


xD





  


Av Sofia Kindbom Lrsson - 22 november 2010 15:59



har inte riktigt ork med att blogga, eller göra nåt, inte plugga,

inte äta, inte träffa nån, inte ställa mig upp, inte ens titta på GG, vet inte vad som har hänt :S


Skola förut, nåt intressant? nee, Patrik bröt typ mitt lillfinger på vollybollen förut, eller om det var Jessica?


nån har tatt våra speglar i omklädningsrummet :/


Martin kanske kommer o tittar på teatern på lördag,


5 sanningar


1) jag fryser

2) jag orkar inte göra något

3) jag lyssnar på petter

4) jag saknar alla i min familj

5) Ninni har fått Slash autograf! :D


Vilken gammal bild! :O sommar <3 Jag längtar efter sommarn!<3


  






 

Av Sofia Kindbom Lrsson - 21 november 2010 20:33

BÄSTA AVSNITTET I 4 SÄSONGEN HITTILLS! <3 2 korta klipp från det :)


Den 3 är en underbar låt til en UNDERBAR video från 3:ans säsong :D













Aa, Chuck är VÄRLDENS underbaraste kille, o ingen kan slå honom <3

Av Sofia Kindbom Lrsson - 21 november 2010 12:16



HAHAHAHA!! JAG HAR TRÅKIGT (intressant,,, jo tack jag vet.)

mamma målar om köket, o våran hall har blivit sååå fiiin! ;D

(vi har bytt tapeter och moblerat om lite)


Toppen!... Björk har fått mig att lyssna på Sofijah,

så nu sitter jag o lyssnar på Sofijah - En saknad


              



Klockan 2 ska jag börja plugga,

*SO prov

*Svenska

*Hemkunskap (om jag tog med mig den, som jag har glömt dom senaste 3 gånger)

*Tyska

Kommer aldrig hinna xd men ska försöka sen är det Gossip Girl :D wooho!



 Köket blev vitt


  Mina blommor från teatern ;)   Gillar våran hall :)       


Ovido - Quiz & Flashcards