sessieofc

Alla inlägg under mars 2011

Av Sofia Kindbom Lrsson - 30 mars 2011 19:05




UKM gick ganska bra.. såg 3 SNYGGA KILLAR! :D

Fast vi kom inte vidare..

men KUL var det DEFINITIVT!


9 April blir´e Just Move It tävling också :)


skolveckan hittills har varit rätt chill :)


Snart blir de tacopaj o jag funderar på att duscha håret sen, eller i morgon?


Ungdomsmottagningen med klassen o stannade sedan där i 3 timmar efter..

Haha, 1 kondom fick man i alla fall, tuttifrutti smak ^^


mim mamma är seeegast i världen, maten skulle vara färdig för, hmm..

en halvtimme sen? men de dröjer väl säkert en halvtimme till.


Sedan ska jag bege mig tillbaks till kabyssen o

min älskade Ninni Izzy Olsson! :D <3

Av Sofia Kindbom Lrsson - 26 mars 2011 19:22



Gick upp o tog på mig mina joggingskor ;)

Sen blev de skövde med mitt hår! Jag tycker det ser bra ut! :)

Bilder kmr i morgon eller på måndag, o ni i skolan kommer ju se de :)


Sen träffade jag emma,ninni,oskar o kewin.

Nu har jag åkt till mormor o snart ska jag o ninni kanske gå till lyktan :)


Jag ska försöka hitta en video som oskar spelade in förut o la in på youtube,,


haha en rolig video på mig o kewin.


Ska försöka hitta den :)


Hejdå så länge :)

Av Sofia Kindbom Lrsson - 25 mars 2011 20:30



Skolan, bara prov hela tiden typ xD

Haha, Kewin är ju.. lite rolig..

Åkte hem och åt efter skolan, o sen cyklade jag till Svanvik o spendera dagen med Linnea :)

Vi har ätit, o hon har blekt håret o det blev riktigt bra (y)

Sen cyklade vi hem, o tog en tur med min älskade longboard,

Riktigt Härligt!


Nu sitter jag o sjunger med pussycat dolls musik.. PAPPA ville lyssna på dom, inte jag :)



i Morgon ska jag upp klockan 8 o springa o sen ska jag göra slingor i hela håret! :D


Linnea visade mig ett grymt klipp som jag MÅSTE visa..

Ni måste se hela!


HAHAHAHA!!






Av Sofia Kindbom Lrsson - 24 mars 2011 16:36


Skolan var chill, o ett engelska-års-kurs-prov.. tror de gick bra :)

Kewin var ju där.. i skolan.. jaaa..

Har mobbat lill-Kiwi lite :)

nu har jag suttit o pluggat o välkomnat Rebecca

(hon kom nyss hem efter 3 veckor i tanzania)


Hon har värsta brännan ;)


Snart ska jag ut o jogga :)


En liten konstig sak :O


1. Mat är MITT LIV

2. Jag ÄLSKAR mat!

3. Jag är ALLTID hungrig..


Men jag har inte varit hungrir på hela dagen,

jag tror jag är sjuk :)

HAHAHA!  


Aja..


Snart helg ;)


<3


Av Sofia Kindbom Lrsson - 23 mars 2011 20:20




haha, jag har varit lite osocial :) så ska berätta lite :)


Dansen i SÖNDAGS var helt okej, dubbellpass, vägen in hade jag sjukt ont i huvudet o magen, kändes som jag skulle spy..

på rese efter dansen träffade jag David o Kewin :)


MÅNDAG - Skola, efter de kmr jag inte i håg vad jag gjorde :)


TISDAG - skolan, sen åkte jag o emma till Oskar o träffade Oskar o kewin, det var kul :) sen enligt våra mobilklockor hade vi missat bussen, så vi sprang från Oskar till bussen, väntade i 5 min.. o tänkte

"Fan, nu har vi missat bussen.."


sen kom den! :D


ONSDAG (I dag) - Jag o Emma åkte Till Oskar igen :) har sett på ganska mycket fim :) jag gillade filmen "faster"

har pluggat lite nu..


o I MORGON ska jag ut o jogga o plugga, SO prov tills fredag..

(har knappt övat)


HAHA!!

På Lördag efter jag har klippt o färgat håret

Så ska jag,emma,kewin,oskar åka häst o vagn :D



Godnatt :) <3



Av Sofia Kindbom Lrsson - 19 mars 2011 23:14


I går var det kabben :) o det var sköjj ^^

i Torsdags sprang jag 6 km... Väldigt stolt, men några muskelskador xD


Jag o Linnea kom fram till att:

Linnea är.. i Morgon

jag är.. i går


o då bestämde vi att ninni liver i nuet, så hon är "i dag"


I dag åkte jag till Oskar, o kewin mötte mig :)

kewin hade väl kul med att kasta snöbollar o kasta i mig i snöhögar -.-'

o vi såg på film o så,

kom nyss hem o ska snart lägga mig


i morgon ska jag till skövde o dansa, men på MORGONEN ska jag o pappa ut o springa :D


Natti <3

Av Sofia Kindbom Lrsson - 17 mars 2011 15:58



Skolan var ganska Chill, träffade Rebecka (den nya tjejen)

EV - Musik, men datorn funka inte så fick inte ut några Acord..

ingen inspelning blev de, Jag, Ida, Eira o Ninni satt o prata istället.


Ska ut o springa sen med Johanna o Mamma :)

Känner mig ganska bra :)


Kmr nog inte hitta uppdatera i morgon för då bliree SKÖVDE :D

o rockkarusellen VS. Kabben ?

Vill ju till rockkarusellen men tror inte jag orkar :)


       


Livet är inte så lätt när livet är svårt <3  





Av Sofia Kindbom Lrsson - 16 mars 2011 14:30


Judo är ganska kul när man får kasta ner Linnea lite ;)

haha, vi hade Judo på gympan i dag :)


Vi ska tydligen få en ny tjej i klassen..

Får väl ge allt en chans :) även fast man vet vad som kmr hända


Ska försöka dansa lite nu,

 o sen ska jag träffa Ninni, David, Kekke o Jessi :D


haha, jag har tråkigt :)

Menmen, HAHAHA :D

Ska färga till denna färg  :)

O Björk är Mitt ägg :) <3

     

Ovido - Quiz & Flashcards