sessieofc

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sofia Kindbom Lrsson - 31 oktober 2012 18:04


När jag trodde att jag hade sluppit buss problemen..

I morses när jag skulle stämpla på busskortet var det spärrat?

Fick åka med ändå, gick till marie-louise, jahapp. & då kunde hon ge mig ett intyg för en vecka.

Men igår kunde jag inte få ett för att det var omöjligt?

jaja, så är det ibland. Engelskan blev inställd i eftermiddags. Slutade asså 10 i 2. Härligt härligt.

Tog den tidiga bussen o drog hem, packade, gick till min plutt. Nu sitter jag här o skriver på hans dator!

Den sista stunden av kvällen blir det lite plugg (kanske), mat & vila min hals!

Förbereder mig för ännu en dag i skolan & längtar till helgen!





Sur

Av Sofia Kindbom Lrsson - 30 oktober 2012 10:09


På surt humör sitter man på naturen..

Glömde såklart mitt busskort hemma, & jag hann inte direkt gå 5 km för att hämta det.

Jag fick åka med bussen till skolan. Men intyg elr sånt kan man inte få på fågelvik.

Stora frågan är hur jag kommer hem. Har inga pengar med mig heller.  

menmen, positiva tankar ! Mat om en halvtimme.

Nu ska jag försöka skriva lite om saker man ej kan hitta på datorn. Kul.

Av Sofia Kindbom Lrsson - 29 oktober 2012 11:11


Kom till skolan kvart över 8 för att ha musik, som jag inte ens hade.

Var hos skolsköterskan & kuratorn. Yr,ont i huvudet,svettades,svag i kroppen & psykiskt.

Yes, sen så hade jag håltimme för att alla hade språk. Egentligen kunde jag tatt sovmorgon till 10 i 11.


Nu har vi redovisning för median.

Dator kopplingen funkade ju såklart inte för vissa datorer.

Men vi behövde inte det, Emelie pratade för våran grupp, & hon gjorde det bra!  

Snart är det mat! Och efter det kanske jag åker hem om jag inte mår bättre!



Av Sofia Kindbom Lrsson - 28 oktober 2012 21:36


Kan ju berätta lite om gårdagen. haha, kommer inte ihåg vad jag gjorde på dagen förutom att jag tog en långpromenad, & åt lasange med Sebbe,Becca,Mamma&Pappa.

På kvällen mötte jag upp Amanda vid bussen & gick till café lyktan. Vi körde någon lek som hette kalle kaos. (tror jag) Jag elli & Amanda bestämde oss för att vi ska bli cheerleaders!

Vid kvart över 12 gick hennes buss hem, då mötte älsklingen upp mig. Vi gick hem o somnade vid halv 3.

Idag så har jag varit i mölltorp, styrketränat & kollat på solsidan! Imorgon är det skola & jag längtar inte så värst mycket.


Av Sofia Kindbom Lrsson - 26 oktober 2012 09:54


Har historia just nu, väldigt trögt går det.

Snart är det mat, även fast jag åt för 2 timmar sen så är jag hungrig..

2 lektioner kvar efter den här sen tar jag första bussen hem.

Skulle med älsklingen till falköping men han drar vid 1 så det går inte

.

Ikväll ska pappa,mamma&jag äta familjemiddag, Blir nog trevligt!   

Sen i kväll/natt ska jag nog leka med min pöjk  

härligt,härligt!

Hihi i morgon ska han köra sin cross som han köpte igår, haha.

Det kommer bli roligt att se när han vurpar första gången.




Av Sofia Kindbom Lrsson - 25 oktober 2012 18:41

Här sitter jag med Mimmlan i knäet, historia boken & tee på bordet. Och how i met your mother på tvn! Mysigt! I morgon har jag sovmorgon. :)

Av Sofia Kindbom Lrsson - 25 oktober 2012 10:32


Har varit väldigt off! Men nu sitter jag och har media med Amanda & Simon, vi försöker hitta ett dokument som vi ska redovisa på Median. Vi hittade den nyss, men den är ogiltig.. Så nu är allt förstört.

Och jag har inte lust att göra om den eftersom det tog 2 lektioner att göra den.

Jaja, det positiva är att det är mat snart  

Jag sitter o skriver på datorerna som vi fick igår från skolan!   

Nu ska jag stänga av och försöka lösa problemet.


Av Sofia Kindbom Lrsson - 18 oktober 2012 13:12


Den vanliga morgonen, gick upp 9. Kolla tv & frukost, cyklade hem till pappa. Kolla på TV. (tråkigaste lovet på länge!)

Farmor kom för en timme sen elr något sånt. Hon gör mat som hon ska bjuda mig o Acke på   

Dansade nyss, trött i kroppen, haha (dålig kondis)

jag o mammi ska jogga vid 5-6 tiden, sen ska jag sova hos min älskling. Har jag bestämt, får väl se vad mamma säger.

Imorgon är det gymnasiefesten! Tror jag åker men är inte helt säker! Skulle vara sjukt kul iallafall.



Ovido - Quiz & Flashcards