sessieofc

Alla inlägg under april 2011

Av Sofia Kindbom Lrsson - 17 april 2011 20:52


- Saknar allt med dig, o du har alltid betytt mest,

 jag försöker glömma dig men det är inte så lätt. Ditt leende, ditt skratt,

Din hand, din mun mot min, o hela Dig. Det är slut jag vet. Skulle vilja ha tillbaka allt. Lycka till med er 2. Vi är vänner o jag ska alltid finnas där för dig <3 -



dansen har varit bra. Funderar på att titta på One tree hill.. Annars ska jag väl bara ut o gå tills jag somnar & vänta på när joggningen väntar på mig i morgon



<3

Av Sofia Kindbom Lrsson - 17 april 2011 10:22



I går kväll vid 5 åkte jag o jessi till kanalen, såg gulliga ninni i sibylla keps ;)

Tror inte att hon vill att jag ska lägga ut bilden på henne,, haha x)

sen gick gereon jessi o jag runt i kbg tills halv 9, Lite raggningar fick man ju allt ;)


Sen blev de varma mackor o One tree hill när jag kom hem :)


Snart ska jag gå ut lite, & sticka till dansen,

hoppas att david har bil, så att han kan skjutsa mig till Skövde :)


o nu är det lov :D



hipphurraaa :D

Av Sofia Kindbom Lrsson - 16 april 2011 15:07


vaknade upp brevid Linnea i morses, sen åt vi frukost o gjorde i ordning oss, sen stack hon hem. & Becca &Jag satt oss o kollade på One Tree hill,

2 underbara avsnitt :') sen staack vi till hinderbanan :)

Nu ska becca göra i ordning sig hon ska på kalas i dag hos sin kompis ;)

Jag ska äta, sola o cykla till Sibylla! Ska försöka få med mig Nea, men hon svarar inte på sin mobil, så får jag se hur bra Ninni sköter sig ;)


Kanske köper en mjukglass ;)

sen är jag ledig.


  



Det är nog första lördagen på 1 månad som jag fick sova o va ledig på,

(Varit hos Oskar, Blivit väckt 8, konfan tidigt på morgonen o skövde)

alla andra helger, så det är riktigt skönt just nu :)


Om inte min kamera var sönder skulle jag kunna ha lagt upp några 100 bilder, men nene, det går ju inte :(


hoppas ni har de bra i solen, för det ska jag försöka med att ha     

Av Sofia Kindbom Lrsson - 15 april 2011 16:44



bara 1 lektion i dag, tyska (en tjejs föräldrar hade 6, blir litee  rädd för föräldrar som håller på så ) :S

Sen var det EV, haha jag kanske skulle spela trummor o sjunga samtidigt,

men det blir :

Jag-sång

Ninni-elgitarr

Gereon-trummor

& eira vet jag inte vad hon gör, kajsa o anna sjunger med i ref..

Då får ni alla andra veta på skolavslutningen vad det blir för låt ;)


har nyss kommit ur duschen från en promenad med farmors hund.


senare blir de kabben med Ninni, o vi ska grilla korv ;)


Av Sofia Kindbom Lrsson - 14 april 2011 20:46

Sofia Kindbom Larsson är singel så slå henne en pling pöjkar (Y)


Skrev Kära David på fb, de är lite pinsamt xD

Av Sofia Kindbom Lrsson - 14 april 2011 19:40


spinningcykel&longboard, longboardturen var intressant..

det var en läskig full gubbe som började prata med mig, så jag åkte fort där i från..

För ni som ville veta har jag ätit 3 gånger i matsalen i dag& den sista omgången åt jag 3 potioner o 6 knäckemackor x)

nyss har jag o beckis kollat på 2 avsnitt av one tree hill

(har blivit lite smått beroende)

& det sista avsnittet var bäst :D jag tror jag är förälskad i Nathan o Lucas,

(Lucas vet jag redan) men Nathan inte helt 100% på ;) 


lite hungrig är jag., men jag åt nyss x)

aja i morgon ska jag grilla för första gången i år!

& Ninni börjar jobba på lördag på sibylla, kom dit då ;)


haha, hare bra ;)




Av Sofia Kindbom Lrsson - 13 april 2011 14:21

Inga läxor i veckan det känns bra :)

&på fredag blir de musik i en heldag

När becca kommer med nyckeln får jag komma in i huset o då väntas det ett avsnitt av One Tree Hill,Dansning,Mat & Duschen,

Sen ska jag träffa Ninni o Joel :)

Slutet av dagen har jag kännt mig så seg..


Haha, kom på en sak. i 9an när vi får våra byxor så ska jag nog skriva "matvrak" på rumpan.. blir väl fint?   


&nu kom becca, hejdåå :)

Av Sofia Kindbom Lrsson - 12 april 2011 20:47



Har inte orkat skriva nåt, det var ju bara PRAO vecka endå!   

i går så var ingen tjej från våran klass med på bandytuneringen, hahaha!

Tror att vi kommer bli utskällda i morgn, So What the hell?


Cyklade runt med Jessi förut, hon åt mjukgalss,,

Förut som i K.A.L.L.T./små regnigt-förut..


Sen åt jag en kycklig rulle med becca på pizzerian, sen träffade jag ninni o joel vid bussen ;)

Haha! Becca&jag tog en rundtur i bil till brevik för att vi hade ingen nyckel in,

Sen var vi på gränsen att få motorstopp.. mitt i ingenstans i brevik!


Danstävlingen fick ju som sagt bra.. 10 från vår grupp kom inte, så vi strök oss.

Annars har allt varit bra förutom depri-stunderna   


NATTI :)


 



Ovido - Quiz & Flashcards