sessieofc

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sofia Kindbom Lrsson - 30 oktober 2010 22:47



      Oo :D vad glad jag blir det har varit 20 som har tittat på min blogg i dag! :D <3 tack allihopa :) kom nyss hem från familjen gegerfelt :)

det var kalas för Gide i dag :) haha Joel gör alltid en sån stämning :)

o min kusin som är typ 6 år är tänd på min kusin som är lite läskigt :S


haha, här kommer en bild med fridas o Linneas cyklar xd :)

och Linnea,Ninni o jag :)<3


 


 

 

<3    

Av Sofia Kindbom Lrsson - 30 oktober 2010 12:50



Haha! Känner mig jätte taskig när jag har för mycket skadeglädje xD i går efter skolan cykla jag Frida o linnea till Frida för att hämta djävulshorn, när vi cyklade inne i hanken körde frida o nea in i varandra, cyklarna hakade i hop med varandra o det tog ungefär 10 minuter att få bort dom i från varandra o Linnea skärde upp knäet o Frida kunde inte gå mer sen xd jag bara stod o tog kort o skratta! xd precis då kom en buss från forsviksskolan o såg allt, alla barnen gick ut o stirra xD

sen stack jag o nea till linnea och packa, sibylla åt, o såg världens roligaste gubbe, vi satt o skratta åt honom xD sen gick han efter oss o då fick vi panik sen cykla vi till mig, Ninni kom sen gjorde vi i ordning oss till halloween kvällen på kabben :D det var skitkul!!

sen gick vi in till ica sen ville Johnsson låna mitt busskort o allt,

hahaha                             det var mega kul! :D fast lite läskigt var det faktiskt xD sen såg vi en film som var ÄCKLIG ninni o jag skrek, sen stack hon hem o jag höll på att sommna inne i soffan på kabben xD

Choffe o erik trodde Ninni var en hora! :O men hon var en docka, Linnea var en djävul o jag var en katt! :D jag gick mer in i en roll som bitchig än katt :O aja :P


Sen sov Linnea över o nyss lämnade jag henne i norra ;)


haha, nu kommer några bilder,



Av Sofia Kindbom Lrsson - 28 oktober 2010 18:28

Haha! Ninni o jag cykla nyss till bokhandeln, stod o dansa o sjöng mot den där stången! när det kom massa folk hela tiden, bussar o allt, vi var JÄTTE konstiga, sen kom mamma med pengar, o vi köpte halloween smink ^^, kom hem pröva smink o kläder, kan bara säga att på kabben i morgon kommer Ninni o jag vara snygga!, liteläskiga (ska försöka få båda snygg o läskig till samma ansikte)


Haha!! skit kul var det i alla fall, har saknat att skratta o göra saker med Ninni!


PS: i morgon ska jag vara en dö katt xD först skulle det vara

kille,vampyr,80-tal,barbiedocka,läskig docka men nu blir det katt!! :D wohhooo!! inte långt kvar till Vampire Diaries! :D <333333333333333 

Av Sofia Kindbom Lrsson - 28 oktober 2010 15:56

Sessie OFC säger:

Älskar dig med :D (L) (L)

- MartinPettersson säger:

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh -.-.-.-.-.-.-.-

Sessie OFC säger:

jo tack desamma jag vet att du älskar mig att erkänna ;) (L)

- MartinPettersson säger:

chai?

Sessie OFC säger:

haha :D

driver bara med dig ;)

- MartinPettersson säger:

ahmen vafan trodde du va seriöööööös -.- -.- ':'(



Sessie OFC säger:

mm, jag vet fast jag menar det egentligen:$


- MartinPettersson säger:

ok

Sessie OFC säger:

asså ne det gör jag inte men ändå xD




fan vad roliga vi är han driver med mig om annat o jag om de här xDD


- MartinPettersson säger:

ok

Sessie OFC säger:

asså ne det gör jag inte men ändå xD




fan vad roliga vi är han driver med mig om annat o jag om de här xDD


- MartinPettersson säger:

ok

Sessie OFC säger:

asså ne det gör jag inte men ändå xD




fan vad roliga vi är han driver med mig om annat o jag om de här xDD

- MartinPettersson säger:

ok

Sessie OFC säger:

asså ne det gör jag inte men ändå xD




fan vad roliga vi är han driver med mig om annat o jag om de här xDD

Av Sofia Kindbom Lrsson - 28 oktober 2010 15:37



haha, skolan var bara för bra, svälte ett tag höll på att spy, så fick pengar av en tjej så jag kunde köpa en macka ;) sen stack ja o kajsa till musik salen! :D <33

Åt, 2 mackor i skolan, är lite hungrig xD gick runt med Linnea hela dan, tyska-oförberett prov, tror jag får IG, Sen matte prov som gick mycket bättre! :D sen tog jag kort i typ hela skolan ;) sen träffa vi Magnus Nordin! :D han är ju för härlig xD i kväll blir det Vampire! :D Wohoo!!


I morgon storstan med Linnea ;) men kommer hem typ 6,

sen blir det kabben! :D



Nu ska jag nog sluta hoppas,satsa o spana in killar! :D få ordning på mitt liv o skita i kill-problem, haha, En Sofia utan problem eller killar, okej det kommer bli konstigt! Men kill kompisar får man ju alltid ha! :D


 

Linnea modell på första bilden! :D  

Mina snygga tatueringar på andra :D     

Av Sofia Kindbom Lrsson - 27 oktober 2010 16:27


haha! skolan var ju   (guld) i dag :))

Friendsdag efter gympan som Linnea o jag ägde på! (y) Volleyboll, haha vi sprang runt som dårar i hela salen när vi skulle ta bollen från varandra xD


teatern på Friendsdagen var bäst,,,  Patrik som är så jävla perfekt visade en HELT annan sida! han sprang i klassrummet o skrek som en tjej, Ninni o jag skratta tills vi började gråta!!! Pinsamt blev det sen när VISSA personer sa att dom typ har läst min blogg! o sett massa om dom! men till ER 2! så handlar inget om det om er!! xD även fast era namn står med xD


Videon från teatern tänkte jag lägga upp, tills jag märkte att


1) Frida o Linnea kommer döda mig!

och

2) Det gick INTE att lägga upp!!


Så nu kommer 3 underbara bilder


1) kan inte perkera en bil xD

2) Älskar Emmas sko! :D

3) Amanda o jag är gifta på facebook :D


        

Av Sofia Kindbom Lrsson - 26 oktober 2010 21:08



WOhoo!! dansen var underbar, o den läskiga mörka vägen hem x)

Frida C satt helt slut från skara på bussen :) haha, hon skicka ju inte bara LITE pinsamma sms till folk från MIN mobil!!!!

Är jag typ ett roligt mobboffer? jag blir mobbad av Frida och 7:or !! xd

 

Aja, Martin du svarar inte på mina dödsviktiga sms! Gör Det!

 

Någon som vil byta hjärna så jag kan lära mig in massa om skolan o koregafin i dansen? (a) en glad nyhet Björk har fått g eller vg i matte! :D Grattis Björk det ska vi fira! :D <3

 

               

 

 

VILKA GAMMLA BILDER MAN HITTA! xD   

Av Sofia Kindbom Lrsson - 26 oktober 2010 13:56

 

 

om en kille verkar sur för att han inte pratar med en, o man måste undvika honom för det, så kom jag på vad jag ska göra, om jag inte släpper taget om honom snart så kommer jag inte kuna sluta, inget är föralltid eller? tänk att jag inte har kunnat komma över honom, sen har han sitt perfekta liv, en smart o snygg  o perfekt tjej, som inte är ett dugg lik mig på något sätt, o perfekta kompisarna, kommer på att jag inte är värd nåt, dumpar mig som kompis, sen har han allt som jag inte kunde erbjuda, o dissar mig o jag får leva med det, eller så dissar jag honom nu, försöker skapa ett nytt liv, o så riskerar jag inte att det andra händer...


i bland kommer man på så sjukt bra saker! när man lyssnar på deprimerad musik klockan halv 10 på en fredags kväll o går utomhus :)

men sen när man tänker på det nu verkar det dumt, men vem vet? ska man göra sånt som kan göra hjärtat ondast fast det är det bästa?

Ovido - Quiz & Flashcards