sessieofc

Alla inlägg under juli 2011

Av Sofia Kindbom Lrsson - 30 juli 2011 22:41

en tjejkväll blev de knappast..

det Blev Jag,Linnea,Ninni,Emil,Gereon,Kenny&Robban

o nyss kom vi från San Remo,

jag såg en av dom snyggaste killen i världen, o jag överdriver elr ljuger inte!

jag vet inte vem det är så..

i morgon blir de upp tidigt, så ska snart lägga mig

lyssnar just nu på Saknade vänner - kapten röd

 

godnatt :)

Av Sofia Kindbom Lrsson - 30 juli 2011 17:32

kunde inte uppdatera, har gjort ganska mkt..


Grillkvällen var GRYM!

men vi köpte FÖR mkt mat, så jag fick trycka i mig 10 korvar x)


Torsdags så kom Gideon o joel hiit!!

vi hade superkul, kmr inte i håg vad vi gjorde förutom att vi solade o kollade hur auktionen skulle bli :)


Fredagen, gick upp till auktionen o hade superkul! o snyggingar som jobbade! :)

sen skyndade folket till idas brygga vi fick gratis mat :)

hamburgartalrik! riktigt gott!

sen stressade vi i oss maten, sen stack vi till andra sidan av bron,

o sålde allsångshäften!

haha, i början var det tråkigt, men sen ville jag inte sluta!

det var skitkul!

härligt gäng var alla som sålde :')

sen stack vi o hyrde film,

Joell,Becca & jag såg på I am number four.


i dag så stack joell hem (skulle cykla hem till töreboda)

jag stack o städa på moliden,

o var ute på en motionspass med Becca på gården,

duschade åt, o nu är becca borta i Skövde :(

men sen blir de tjejkväll med Linnea & Ninni


I MORGON = BIO med BECCA! HARRY POTTER (SISTA FILMEN)

I 3D! ska bli kul! :D

vi tar bilen in också ;)



Av Sofia Kindbom Lrsson - 27 juli 2011 15:54

Väntar på Nea, hoppas hon kmr snart!

då ska vi gå till ica & köpa mat,

sen blir de grillning, o säkert bad elr dans i värmen ;)

haha,

uppdaterar i morgon :)

Av Sofia Kindbom Lrsson - 27 juli 2011 12:28

har nyss tatt o dansat i genom "woohoo" dansen,

& gått till banken o tittat hur mkt pengr jag har på kortet.

efter maten ska jag ut o jogga, sen blir det grillning! ;)

med tjejor :)

förresten nån som har step up filmerna som jag får låna?

har inte sett dom på länge :(


sitter o lyssnar på den här låten,

Av Sofia Kindbom Lrsson - 26 juli 2011 23:31

i går var jag med kiwi,Oskar&Freddan, det hände i går,

sen sov freddie över, o nu är jag helt sluuuut,

åkte till Nea förut tjöta lite o såg på film o åt revben   


Alex i BMS är = SNYGG!!


Rubriken säger sig själv <3


o jag fattar inte grejen, finnsd et nån kille som inte är player? :O

förutom killar i gilmer?

verkar inte som de i alla fall..



2 bra låtar, + att den är med i step up 3!   



Av Sofia Kindbom Lrsson - 24 juli 2011 23:02

jag frågade runt lite till lite folk i min mobil, om hur dom beskriver mig  (4 ord)

jag fick typ,

*rolig

*snäll

*snygg

*galen (bra sätt)

*knäpp (bra sätt)

*en jättebra vän

*hjälper till alla som jag bryr mig om

*fin

& såna fina saker,

tack :*


då märkte jag att det är inga som ser hur jag känner o är på insidan,

för jag verkar positiv o stark på utsidan


jag skulle beskriva mig som

*osäker

*tar åt mig allt negativ

*svag

*mobboffer


det är väl ganska bra att ingen ser, men det är så jag känner mig,


o Sanningen svider oftast än vad det är bra, right?


i dag i alla fall har jag tatt en promenad,firat Johanna, & åkt till mölltorp,

Träffade Cinnica,Oskar&Kewin


lyssnar på You me at six


Den här tjejen var den som ni skriver om, men inte den jag är just nu <3

   



ska sluta deppa över bloggen också, så natti :*

Av Sofia Kindbom Lrsson - 24 juli 2011 11:49

ska snart dra ut på en promenad, kan inte vara inne mer x)

senare i eftermiddag kmr släkten o firar jompa ;)

ska duscha o skit x)

men på onsdag ska några kompisar träffas o grilla vid jägarbryggan ;)

jag måste klippa topparna också, börjar bli slitet,

får försöka hitta nåt ställe i kbg,

var ju nyss o klippte mig i skövde (bara luggen)

så kan ju inte åka in igen,

de orkar jag inte xD

aja, hejssan svejsan ;)

Ovido - Quiz & Flashcards