sessieofc

Alla inlägg under januari 2013

Av Sofia Kindbom Lrsson - 21 januari 2013 09:17


I lördags så satt jag och grät i en timme ungefär.

Sen hjälpte jag Daniel,Mamma,Pappa&älsklingen att bära saker från mammas hus och pappas hus!

Efersom vi har en deadline med att flytta våra saker innan flytten!

Från halv 1 till 6! Så det blev mitt träningspass!

När jag kom hem åt jag hos mamma, packade och stack hem till pappa   

La mig hyfsat tidigt och vaknade morgonen därpå vid 8.

Dansade, duschade, åt, åkte till älsklingen och kollade på andra avenyn i 3 timmar, & jag hade cyklat & köpt godis till pluttan  

Sen skulle jag styrketräna och det kändes! efter 1 mils cykling, dans & möbellyftning!

Kom hem och pratade med pluttan lite, åkte hem till pappa. Kollade på kontoret & åt!

Lite sammanfattning av helgen!

Och nu ska jag gå och prata med Linnea på min håltimme!  


Av Sofia Kindbom Lrsson - 19 januari 2013 09:56


Hejsan!

Jag funderar på att lägga upp "dagens oturshändelser" eftersom att det händer något varenda dag!

Det jag tänkte skriva om som hände i torsdags tänker jag faktiskt inte ta upp.. När jag vet att en som är inblandad läser min blogg   

Igår hände lite saker också! Haha, jag hade faktiskt en rolig dag igår!


När jag kom hem från skolan så pratade jag lite med mamma & pappa!

Sen cyklade jag vidare till svanvik, åt hos mamma & hjälpte henne med att röja lite!

Sen drog jag vidare till Linnea!

Vi gjorde pizza, det tog ungefär en timme ! Haha,

Vi använde 3 olika mjölsorter & trodde inte att det skulle bli bra!

Men det blev en fullkornspizza & var riktigt god!

Vi skulle ha ett awkward maraton men vi kollade på One for the money ist!

Den var riktigt bra! Sen pratade vi om allt! Super mysigt!

Idag ska jag nog träffa Elli,Linnea& Sicci!

Plugga och träna!

Tjo på er!    



Av Sofia Kindbom Lrsson - 18 januari 2013 12:47


Igår var den nog den roligaste & pinsamaste dagen under gymnasietiden!

Kan berätta om den mer i kväll! För nu har jag inte tid   

Historiaprov,mat,besök av niorna & slapp lektion! snart är det film! The day after tomorrow.

Sen ska jag hem och ha en pojkvänsfri helg!

Bara massa kompisar, plugg, motion & maybe fest!

Nu måste jag jobba igen!   





Av Sofia Kindbom Lrsson - 15 januari 2013 20:07


Yihoo!! Nu har Linnea precis åkt hem, känns lite tomt!

Vi har dansat, tatt en promenad & pratat, alltid lika mysigt   

Ätit, och tatt en dusch har jag också hunnit med! Nu ska jag sätta igång med plugget,

inte lika förväntansfull menmen!

På torsdag ska jag klippa mig och jag funderar på att klippa lugg?

Har haft samma frisyr sen i 3an, haha. Men vågar inte riktigt byta!

Imorgon är det den hemskaste dagen i skolan! Onsdagar suger.

Men det var allt för mig! Hejdå   


 


Av Sofia Kindbom Lrsson - 15 januari 2013 10:16


Igår kväll drog jag på funktionell träning, och det var jobbigare än vad jag trodde! Haha  

Sen åkte jag till mamma och åt, men middagen förstördes när mamma spillde in över hela soffan..

ja men så kan det ju gå!

Har absolut inget att skriva om!

Längtar bara tills jag får komma hem och dansa med Linnea och sova!

Så ser väl min dag ut + plugg..


 




Av Sofia Kindbom Lrsson - 14 januari 2013 09:49


Jappjapp!

När jag vaknade var jag inställd på att det var söndag!

 Lite ledsen blev jag när jag upptäckte att jag skulle ta bussen till skolan!

Men nu har jag varit på musiken! spelat lite gitarr & i morgon ska jag spela bas   

När alla andra har lektion ska jag passa på att göra min powerpoint presentation!

Ja detta var ju rolig info!

Men tänkte slänga in lite bra saker om mig också!


*Jag är förstående

*mina kompisar brukar söka sig till mig & prata om problem (eftersom dom vet att jag är tyst)

*Jag brukar tänka på andra mer än vad jag tänker på mig själv

*Alltid glad och positiv när jag är med mina kompisar!

& massa mer skit! Nu måste jag sätta igång med svenskan!


      


Av Sofia Kindbom Lrsson - 13 januari 2013 11:49


Tänkte ta och berätta om det nagativaste om mig själv!


* Super avundsjuk

* Tar alltid åt mig för lätt

* Oftast negativ till allting

* Bryr mig för mycket om vad andra tycker om mig själv än vad jag gör

&

* Tar alltid ut min ilska på mina föräldrar



Av Sofia Kindbom Lrsson - 13 januari 2013 11:37


Gårdagen var kanonkul!

Linnea kom och hämtade mig vid 6 tiden, sen åkte vi hem till henne.

Ninni var redan på plats & vi började göra thai mat!

Det var ju mest jag och Linnea som stod i köket när dom andra hoppade omkring och dansade    

Sen åt vi efter en och en halvtimmes matlagning!

Jättegod mat! Vi pratade om minnen,sex,och aa, det vanliga!

Sen dansade vi och sjöng och hade svinakul!

Det är alltid kul att träffa på mina små änglar!

Sen kom jag hem vid 11 tiden, sen kollade jag,becca&pappa och kollade på film!


       


Har många mer bilder! Men datorn cp:ar! Så nu ska jag dra o plugga!


Ovido - Quiz & Flashcards