sessieofc

Alla inlägg under april 2012

Av Sofia Kindbom Lrsson - 30 april 2012 09:54


Är På topphumör!   

Ska snart ta o göra mig i ordning o så! Sen jogga o plugga järnet!

Sen blir det att träffa Frida & Linnea o planera hur vi gör i kväll, sen drar vi till mölltorp o träffar folk ifrån klassen! sen så ska vi kanske till jägarbryggan!

Taggar kvällen till 1000! :)

Träffa Jimmy ska jag nog göra om han vill :)


Har nog hittat en skolavslutningslåt! En som vi spelade mycket igår! En som påminner mig lite om klassen!

Tror den kmr bli skitbra!

Hoppas det blir lika varmt som igår! Då kan jag sitta ute på balkongen o plugga !

Men nu ska jag dra mig mot att göra dagen bra :)


 Den här låten spelade vi också mkt igår :)

men inte den låten jag ska sjunga ;)


!

Av Sofia Kindbom Lrsson - 30 april 2012 00:50


Bilder från dagen/kvällen/natten kmr på jessicas blogg o fb, så håll utkik!

Av Sofia Kindbom Lrsson - 30 april 2012 00:36


Kan Absolut INTE klaga på den här Söndagen!

Hade det trevligt hemma med becca,sebbe& jimmy osv..


Sen kmr dagens höjdpunkt. Robin & Jag blev skjutsade till forsvik av Jimmy-boy.

Vi kom till fotbollsmatchen i forsvik som Carl skulle spela. När jag o robban kom dit fick vi gå in gratis ;)

Carl har skadat sig så vi fick inte se hnm spela :(

Så i halvleken stack Jag,Robin,Daniel,Jessica,Ninni & Linn till Linnsan som vi skulle fira :D

Vi kom dit sen så satt vi ute i det fina vädret, på altanen ;)

Dunkade musik o typ sjöng med, pratade o så.

Sen kom Minna& Carl, lite efter det kom Linnea, Felix o Putte :)

Sen började grillningen,

haha mycket skratt när Felix gick o tog av min fridas o linneas mat,

sen gömde jag korvpaketet..

Jag åt ett helt hot-dog paket själv.. fattar inte hur jag orkade..

Precis innan det kom Linn & Jessica ut med vattenmelon, päronbitar o vindruvor!

grillningen tog väl typ en timme.

Lite efter det så blev det kubb! Jag slog ner den försat av killarnas (tjejerna mot killarna)

Men killarna vann. jaja, haha! :)


Sen blev det tårta! SJUKT god tårta, tog 2 megabitar!

Sen spelade Jag,Linnea & Frida Just dance 3!

Efter det satt alla o myste ner sig på altanen i en timme, chillade, lyssnade på musik i  en timme ungefär,

Sen hämtades jag o robin.


Kan bara säga att jag har nog aldrig älskat några så här mkt som jag älskar alla i min klass. det är helt sjukt hur mycket ni betyder för mig!

kmr gå sönder när skolavslutningen kmr sen.


Imorgon kmr jag träffa dom flesta i alla fall! i mölltorp o sedan vid jägarbryggan.. längtar!   


Av Sofia Kindbom Lrsson - 28 april 2012 13:32


Fredagen kan nog inte ha varit så mycket bättre!


SKolan var helt sjuk!

Först var det engelsk uppsats nationella! Det gick nog bra tror jag :)

var väldigt trött efter 6 timmars sömn när min lilla gubbe sov hos mig :)

Sen var det SO. Typ alla skrev på datorer hemma. Så det blev inget gjort på den långa lektionen.

1h&20 min So, Bittan var sjuk så det blev Peter som vikkade.

Haha! Då började vi med "utmaningen"

Ninni Spydde, av en tävling :( stackars min schnygging

Jag o Caitlin gjorde en hopp tävling med tejpade ben genom hela A.

Jag vann o fick lite skador haha!

Tror att Jessica skulle lägga ut hela videon på FB, då måste ni se på den!

Riktigt lyckad asså...

En video ligger ju redan ute, så guld asså.


Sen var det mat o Hk, kyckling blev det på båda "lektionerna" o samma med kvällsmat, Kyckling till 3 måltider.

Men efter skolan o innan jag gick till kanalen där jimmy hämtade upp mig i regnet så var jag social med Sebbe i 3 timmar o pratade lite om allt när han la golv.

Sen så stack mamma,Jimmy o jag till Linneas teater

Sen kom vi hem till svanvik lyssnade lite på musik sen somnade jag o vaknade när Christian kom.

Vid 1 elr nåt fick jag skjuts hem av Christian o en UNDERBAR bil!


Sen somnade jag som en stock, i dag har jag pluggat lite o ätit lax :)

snart ska jag ut o jogga o va hurtig! sen blire vidare till mölltorp o fira min lilla Aron :)


En låt från den nya skivan. You Me At Six, så sjukt grymma! Kommer aldrig glömma när jag såg dom live <3


Av Sofia Kindbom Lrsson - 26 april 2012 16:59


Idag fyller min fina vän år! :D Linn nu är hon borta ifrån fjortisperioden o inne i 15 årsåldern ;)

Älskar min Linn, så nu vet du det när du läser! :) <3

Vet inte vad du ska få på söndag när vi ska grilla hos dig..

Men det löser sig! :)


Nu har jag joggat,duschat gjort iordning med Newbody grejerna o det.

Nu försöker jag hitta en skolavslutningslåt som går sådär..

Ska ju prata med Robert i morgon om detta!

Sen måste jag plugga på provet o det! o gå o handla, Sebbe o Becca är ju för lata för det..

Sen ska vi äta köttbullar o makaroner ;)


Idag var det skitkul på slöjden när Frida fick sitt utbrott haha!

o dansen bestod av att vi körde huvudsakligen på moderna delen.

Haha så sjuktkul! fast man ser ju inte riktigt normal ut..

Dagen har jag spenderat med Linnea i skolan, o det var kul som vanligt!

Vid maten åt jag ungefär 15 ostskivor. hihi gott :)

nu måste jag faktiskt dra o plugga elr handla!

Hoppas ni har det bra :)



Av Sofia Kindbom Lrsson - 26 april 2012 07:33


Efter skolan sen ska jag berätta lite om gårdagen o dagen idag, o kanske lite annat runtomkring :)

Nu äter jag frukost o ska snart gå till skolan, O ska bara säga att jag är förälskad i Kents nya skiva   

<3

Av Sofia Kindbom Lrsson - 24 april 2012 18:43

Igår var skolan sjukt tråkig!

sen var jag hemma lite, sen hämtade Jimmy upp mig så drog vi till svanvik, han gjorde spagetthi & köttfärssås till mig o mamma :)

sen åt vi det. Supergott!

Sen skjutsade han hem mig så att jag kunde hämta grejer sen sov jag hos mamma i natt.

Det var mysigt,

sen vaknade jag o gjorde mig i odning på morgonen, tog nyckeln låste upp o såg sötingen ligga o sova i sin stuga, då låg jag bredvid hnm i 10 min innan mamma körde mig till skolan.

Skolan var väl sådär! Teori på gympan osv, sen var det panerad fisk! älskvärt! Sen kom det fiskpinnar.

Svenskan = vi skulle prata inför klassen i 2 min, jag hatar sånt!

Men jag pratade först o alla peppade mig!

Älskar det! :D <3

sen cyklade jag till Svanvik o så :)

nu ska jag möta Frida & Linnea! puss!

Av Sofia Kindbom Lrsson - 21 april 2012 10:36


Jag sov somsagt hos mammi & jompa i natt :) 

när jag kom hit så pratade vi lite, åt, alla åt rester, för mig blev det korvgryta med makaroner/stekt potatis..

det var faktiskt gott, även hur den kombin låter :) 

sen stack jag o jompa till ica o köpte nötter o staka ostbågar, o 1 banan. 

Sen blev det Q8 för att hyra In Time   

Jag tänkte hela tiden att den skulle vara BRA, Men den var mer än bara BRAAA den var SÅÅ SJUKT FIN!

Dog typ! Den var så otroligt fin när man såg på den, men när filmen var slut så blev den beroendeframkallande,

den blev bara bättre o bättre.

Filmmusiken,skådespelarna,handlingen allt var klockrent!

Den filmen får en att märka vad som egentligen betyder så mkt för en.

Jag rekomenderar den starkt!   


Men nu ska jag vara social med Johanna    innan hon åker,& vi ska äta linssoppa.

Sen ska jag tvinga min lilla älskling att titta på In Time med mig innan den ska lämnas in.

Ikväll blire mini konserten, träffa alla friendos.

Denna dag kmr bli bra känner jag!  


Haha Jessica! till dig! 


Ovido - Quiz & Flashcards