sessieofc

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sofia Kindbom Lrsson - 31 oktober 2011 00:49

Jag vill bara säga att jag har en helt fantastiskt underbar flickvän och jag älskar henne över allt annat på hela jorden

Godnatt

/ Din Pojkvän

Av Sofia Kindbom Lrsson - 29 oktober 2011 20:24


jag vaknade upp i morses helt ensam. Min mamma åkte till forsvik för att ha en komfermandhajk!

Pappa är i estland & spelar poker.

O mina kära systar bor inte här!

jag har glott på TV, & datorn & varit hos farmor,

snart kmr Jimmy o hämtar upp mig med nya bilen, ska bli intressant o se.

Vi skulle fira våran 2månadsdag i dag. men det hinner vi nog inte.

Så i morgon kanske vi ska se på bio! :)

har varit ganska off på bloggen, men har aldrig haft tid ;)

jag vet, jag skyller alltid på det.


men nu äre allt lov! GÖTT! :D

på torsdag ska jag o mamma ta tåget till malmö o bo hos Becca tills fredag!

Ska bli mysigt det! :)



2 underbara låtar ska jag allt erbjuda på ;)



<3

Av Sofia Kindbom Lrsson - 27 oktober 2011 20:42

Av Sofia Kindbom Lrsson - 19 oktober 2011 23:22



I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
Far away and dreaming
I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment forever
Well, every moment spent with you
Is a moment I treasure


I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, babe
And I don't wanna miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you, babe
And I don't wanna miss a thing


Lying close to you
Feeling your heart beating
And I'm wondering what you're dreaming
Wondering if it's me you're seeing
Then I kiss your eyes and thank God we're together
And I just wanna stay with you
In this moment forever, forever and ever


I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, babe
And I don't wanna miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you, babe
And I don't wanna miss a thing


I don't wanna miss one smile
I don't wanna miss one kiss
Well, I just wanna be with you
Right here with you, just like this
I just wanna hold you close
Feel your heart so close to mine
And stay here in this moment
For all the rest of time


Don't wanna close my eyes
Don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, babe
And I don't wanna miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
'Cause I'd still miss you, babe
And I don't wanna miss a thing


I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, babe
And I don't wanna miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you, babe
And I don't wanna miss a thing


Don't wanna close my eyes
Don't wanna fall asleep, yeah
I don't wanna miss a thing


_____________________________________________


Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
here, here, here
I wish you were here.
Damn, Damn, Damn
What I'd do to have you
near, near, near

I wish you were here.






_____________________________________________


Du är det bästa jag har,

det kommer ingen någonsin kunna ta.

Du är hjärtat i mitt liv,

och så ska det alltid förbli.

3 dagar utan dig har varit den längsta tiden i mitt liv,

så nu vet jag att utan dig mig nära bredvid skulle jag inte längre ta några kliv.

    Mitt hjärta kommer alltid att brinna för just dig


Jag älskar dig Sofia Kindbom Larsson över allt annat på denna jord

 /Din pojkvän




Av Sofia Kindbom Lrsson - 17 oktober 2011 18:07

- OM DIG/ ALLMÄNT -

Hur gammal är du? - 14
Hur lång är du? - 176 typ
Hur mycket väger du? - No idea, vill aldrig veta min vikt.
Har du några piercingar/tatueringar? - nope
Vilken skola går du på? - carl-johan
Vad vill du bli när du blir äldre? - skåderspelare/artist
Är du singel? - nee!
Har du syskon? - 2 :)
Vart bor du? - kbg
Är du nöjd med dig själv? - lite :)
Vad tror du andra får för intryck av dig? - det beror ju helt på mitt humör, men oftast glad och sprallig tror jag? :D
Din favoritmaträtt? - korv med bröd! :D
Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? - blodpudding
Din naturliga hårfärg? - blond
- SENASTE -
Som ringde dig? - farmor
 Som smsa dig? - Jimmy <3
Som du smsa? - jimmy
Som du kramade? - ninni
Som du kysste? - jimmy
Som du slog? - öhh.. vet inte :)
Som du bråka med? - kmr inte ihåg x)
Som massera dig? - Jimmy!
Som du dela dricka med? - jimmy :)
Missade samtalet? - mamma tror jag :)

 
- KÄRLEK & SEX -
Har du pojkvän? om inte, skulle du vilja ha? - har en :)
Hur många gånger har du varit kär? - många gånger :)
Har du blivit dumpad? - Yes
Har du dumpat någon? - Yap
Är du romantisk? - typ oromantiskaste på hela jorden...
Kärlek vs sex? - lööööev
Ditt längsta förhållande? - typ 4 månader xD
Har du haft ett kk-förhållande med någon? - no!
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - ja,
Har någon varit otrogen MED dig? - nepp
Har någon varit otrogen MOT dig? - nee :)
Hade du berättat för dina förälrar om du hade blivit gravid? - Aldrig!
Vad använder du för preventivmedel? - inget xD
Vid vilken ålder tycker du det är okej att bli sexuellt aktiv? - beror helt på mognad, men runt 14? :)
Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? - något som kommer från hjärtat

- ANVÄNDER DU... -
Deodorant? - haha såklart!
Parfym? - nja
Kjolar? - nej
Klänningar? - nja
Hoodtröjor? - japp
Hårmousse? - nej
Hårspray? - nej
Klackskor? - nej xD
Body spray? - nooo
Rouge? - ne
Foundation? - ne
Ringar? - ne
Mössa? - oftast inte
Hårband? - nej
Nagellack? - nej
- SANNINGEN OM DIG/ DÅLIGHETER -
Har du snattat någon gång? - haha ja
Har du druckit alkohol? - japp
har du rökt? - ja
Snusar du? - usch nej
Har du druckit så mycket att du spytt? - nej :)
Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? - tror de x)
Har du tagit droger? - nej
Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? - nej
Har du strulat med en främling på fyllan? - no
Ljuger du ofta för dina vänner? - nej
Har du tagit en väns pojkvän? - ne
Har du varit otrogen? - no
Umgås du i kretsar där folket brukar "röka på"? - nej
Har du hotat någon? - ne bara petra! ;)
Har du mobbat någon? - ne
- VEM/VILKA... -
Är din bästavän? - Björk,Ninni
Saknar du? - jimmy
Vill du träffa just nu? - ingen
Umgås du mest med? - ninni o Jimmy
Stör du dig på? - ingen just nu
Ringde du senast? - Mamma
Skrev åt dig senast på facebookchatten? - jimmy
Vem puffade dig senaste på facebook? - ämma
Vem skrev du senaste med på msn? - jimmy
Vem kommer du träffa imorgon? - jobbfolket o ninni ;)
Vem har du inte träffat på längre? - nadine
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa just nu? - jimmy :)
Festar mest av dina vänner? - amanda :)
I din klass umgås du mest med? - ninni, amanda o linnea :)
Är snyggast i klassen? - ninni? :O
Hamnade du senast i grupp med i klassen? - Putte,Felix o staffan
Skulle du vlija se ut som? - många :)
- JA/ NEJ FRÅGOR -
Är du helsvensk? - typ! :)
Är du glad just nu? - sådär
Har du en hund? - ne
Har du en katt? - som inte bor hemma
Har du varit utomlands nångång? - jaaapp
Har du svarat ärligt på alla frågor? - jaa
Är du blyg? - för nya människor
Ska du ta körkort? - jaa! ska bli värsta räserkärringen
Ska du tatuera dig/pierca dig? - vet inte
Vill du har barn? - såna fall när jag är äldre
Hade du kunnat adoptera? - ja
Hade du kunnat adoptera bort? - noway
Har du en egen dator? - happ!
Går du i högstadiet? - ja
Går du på gymnasie? - nej
Är dina föräldrar skilda? - nej
Mår du bra just nu? - njaa..
 
 
Av Sofia Kindbom Lrsson - 11 oktober 2011 22:20



This is the way I feel when you're not near me :'(  







You make me calm when darkness comes.
You give me life when pain storms.


You transform all that dark to light,
when you come with your burning heart of love.


I never want to see us go apart.

I would never be able to heal my brokenness heart.


You are all I ever want,

and if we ever get a bad time, let us go back to the start.



Du är mitt allt Sofia Kindbom Larsson

  /Din pojkvän

Av Sofia Kindbom Lrsson - 11 oktober 2011 18:29

på tyskan ser vi en sjukt bra film! jag älskar den!

skönt att B:arna har PRAO-vecka :)

tack vae dom får vi se denna underbara film!

Längtar redan tills skolan i morn :)


Jenny & jag gick till läxläsningen,

Ninni&jag gick till ett litet annat rum,

hon förhörde mig på SO provet som vi har på fredag,

jag har inte pluggat ett skit o kunde alla frågor förutom 1..

ganska imponerad..


aja, Jimmy är här o känner mig lite osocial :)



 

 

...

Av Sofia Kindbom Lrsson - 8 oktober 2011 22:52


Ibland är det svårt att förklara för någon hur mkt man älskar den

Jag tror inte du vet hur mycket jag älskar dig

alla gör fel, alla är inte perfekta

förlåt om jag inte är sån du vill att jag ska vara

jag är lite väl orolig,förvirrad & svartsjuk

jag försöker förbättra mig för dig.


Om du skulle försvinna så vet jag ärligt talat inte vad jag skulle göra.

Efter varje adjö som kanske inte har varit den bästa avslutningen för en kväll

så känner jag hur mycket det svider i mig när du åker i väg.


förlåt.


Jag älskar Dig Jimmy (L)



Ovido - Quiz & Flashcards