sessieofc

Alla inlägg under februari 2011

Av Sofia Kindbom Lrsson - 18 februari 2011 16:34

 

Har inte direkt varit social, men har inte varit sugen på det här.

 

Sist jag gjorde ett inlägg så mådde jag bra, eller nästan..

 

men december till början av februari har verkligen varit bäst

 

Det finns INGEN som har betytt så mycket för mig som familjen, Ninni, Nico o Jocke

jag skulle kunna skriva varje dag i detalj. För allt finns i min hjärna o det går inte att radera mina minnen, Jag vill tacka Ninni för att hon drog med mig till göteborg. Om jag inte åkte med så skulle det väl inte vara likadant som det var med Nico? innan han dumpade mig. haha, jag skulle kunna göra allt för honom, eller jag ångrar mig. jag KAN göra allt för honom.

 

Jag vill bara glömma allt! Eller ne. Den frågan kan jag inte bestämma mig över.

 

  

 

Man ska ALDRIG låta en person bli allt för en.

 

O Jag kan inte prata med Jocke längre, så jag håller inne allting, förutom tårar.. På Bloggen kan jag skriva ut lite.

 

livet är piss.

O sår läker inte med tiden. Det här Kommer ALLTID kännas..

 

Bloggen kmr bli lite annorlunda, i stället för att skriva tips, lägga ut bilder o videor så blir det mina depremitionsproblem,

 

haha förlåt till er. om ni tröttnar så sluta läs elr säg till mig :)

Jag ska försöka glömma skiten :)

 

O Sofijah musik o killar som mår dåligt o sjunger rap låtar, Jag älskar er!

 

nu blir det kabben med ninni o kewin :))

Ovido - Quiz & Flashcards