sessieofc

Alla inlägg under juni 2011

Av Sofia Kindbom Lrsson - 23 juni 2011 12:18


Ninni Elizabeth Izzy Ivhammar Olsson är min bästa kompis <3

Av Sofia Kindbom Lrsson - 23 juni 2011 11:19


Jag har nyss vaknat, sitter vid facebook ;)

ska gå o hämta frukost, sen ska jag göra mig i ordning o sticka till Björk!

sen kmr jag hem o då ska jag till igelstorp :)

då tar vi med oss becca hem! :D



Av Sofia Kindbom Lrsson - 22 juni 2011 18:53


lite mat, sen blev det skövde.

vi kollade runt lite, sen hittade jag kläder på bästa affären Carlings.

jag hade present kort på 497 kvar från i julas när jag köpte kläder i stockholm (haha, kommer fortfarande ihåg vilka kläder de va)

nu är det ngt på 300 kvar, mina kläder kostade bara 200!  

 och en bikiniöverdel från cubus köpte jag med :)


 

Bilder på kläderna :)

jag ville inte visa mitt ansikte, drf har jag solglasögon på :)


Bikini,Jeans,en t-shirt, ett linne

"Where is the love?" står de på den gröna tröjan ;)


                nyduschad från joggningen xd

Av Sofia Kindbom Lrsson - 22 juni 2011 10:11


Vaknade nyss & kom på att jag skulle upp när alarmet ringde, men jag stängde av de o la mig igen..

jag hade en sprut-tid på vårdcentralen, den missade jag för jag vaknade när jag skulle ta sprutan, så det missade jag..

ska ut o jogga sen, innan elr efter skövde, vi har typ bara 2 timmar på oss,

men om man har presentkort så har man :)

sen ska jag duscha o så :)



Av Sofia Kindbom Lrsson - 21 juni 2011 23:08


Länge sen jag bloggade, glömde nästan bort att jag hade en blogg,


haha, har haft jättekul sen jag bloggade sist! så jag kmr inte skriva allt,

men vi kan börja från klassdagen (onsdag)


Tidigt på morgonen kom Linea,Ninni,Joel&Joel hem till mig, så vi alla kunde gå till bussen, bussen gick 09.05


sen kom vi dit, hihi, bittan har en JÄTTESÖÖT hundvalp :) den heter sickan ;)

det här kanske är lite taskigt o säga,

men när ungefär hälften hade stuckit blev det som roligast,

vi spelade kubb,badade,spelade beacth-yolly & grillade korv


jag har märkt att jag är jättebra på att spela den sporten,

haha, otur-sidan fick vissa i klassen se, som dom inte gjort förut..


Skolavslutningen

var kul, jag o stoffe sjöng, han sjöng jättebra, o resten av bandet var skitduktiga!

synd att man inte kan höra sig själv, hoppas det gick bra i alla fall :)

efter det stack jag hem åt, bytte om, kollade på utspringet&stack sedan till jägarbryggan kom hem någon gång på natten :)



  


LOV!

jag har varit hemma hos Oskar med Cinnica, solat, haft kul med Linnea o Ninni ;)

I går var jag i skövde med Jessi,

i dag var jag i skövde med ninni,marcus,o hennes pappa, haha det var jättekul,

o i morgon ska jag till skövde igen xD

på onsdag ska jag till igelstorp (igan)


Jag saknar lite som det var förra sommaren, med Julle,Alex,& Wille :)


Nu orkar jag inte skriva mer, men jag ska uppdatera oftare ;)


   




Sov gott :)

Förälskad, haha ^^)


Ovido - Quiz & Flashcards