sessieofc

Alla inlägg under december 2012

Av Sofia Kindbom Lrsson - 29 december 2012 16:09


Av Sofia Kindbom Lrsson - 29 december 2012 15:56


Nu har jag varit snäll & hjälpt pappa med disken & tvätten (hade inget bättre för mig)

skulle sovit här inatt, men han ska nog bort så jag får bege mig till svanvik   

Skulle varit med min pojkvän men som vanligt så blir det inte så,

Så jag får väl ta o träna lite kanske, kolla på film med mamma&jompipomp, kolla hur jag vill ha mitt rum osv! 


På måndag är det nyår! Och vet fortfarande inte vart jag ska ta vägen, har 2 ställen att välja mellan! 

Menmen det blir nog bra de! 

Men ni får ha det så bra! För nu ska jag dra mig! 


 


Av Sofia Kindbom Lrsson - 28 december 2012 13:43


Gårdagen var super!

Jag åkte in till skövde halv 3, med världens argaste busschaufför som Minna, Emma & jag skrattade åt..

Skönt att dom satt på samma buss! När vi kom in till skövde gick jag & Minna Till commerce och skiljdes åt.


 Sen mötte jag upp PomPom, vi kollade lite i affärerna och tänkte spendera våra presentkort! Men hon glömde sitt hemma, och jag är för snål så jag ville inte köpa något. Men hittade en superfin klänning, (fast den var rosa)

Men det följde inte med hem för jag vet att jag inte kommer ha på mig den mer än nyår.

Sen gick vi till rådshuset, sen kom Bex, & när jompa hade ätit färdigt gick vi till bion!

Berättelsen om Pi i 3D, sjukt bra var den!   


På rese träffade jag&Becca Marcus,Oscar,Carl& Joey,

sen åkte jag hem & vid 11 hämtade älsklingen mig hemma & sen åkte vi vidare till honom.

Vi kollade på Andra Avenyn tills 3.

Nu har jag precis ätit på pizzerian med pappa & hans poker kompisar!

Nu ska jag ta tvätten & träna!!




Av Sofia Kindbom Lrsson - 27 december 2012 09:23


Har vaknat konstant mellan 12 och 4, men nu sitter jag & äter frukost!

Ska dansa lite, duscha, och planera bussresor & sånt. Vid halv 3 (tror jag) drar jag in till skövde för att shoppa lite med Jompistomp och sen kommer Bex så ska vi 3 kolla på bio, Det kommer nog bli suppermysigt   


fml

Av Sofia Kindbom Lrsson - 26 december 2012 17:52


Har inte bloggat på ett tag men jag är inte direkt på topp humör.

julen har varit superbra och jag har fått presentkort, pengar, hår&kroppsprodukter, bio-mys med syster, kläder osv.

Ätit gott och träffat det perfekta gruppen av människor som kan lysa upp dagen.

Har blivit lite bättre i halsen så nu kan jag börja träna lite mer.


Just nu rinner tårarna för allt är så fel.

Får väl ta ett snack med Robin, haha den som brukar få höra mina problem! 

Och jag blir så sur på mig själv eftersom allt får gå ut på min pappa.

Jag brukar komma till majorsgatan när jag är ledsen. För det här huset känner jag mig otroligt trygg i. 

Och snart säljs det.. 


jaja, nu ska jag väl inte göra nåt, kanske se på film och träna. 

hejdåååå 


Av Sofia Kindbom Lrsson - 19 december 2012 16:08


Åkte hem 2 timmar tidigare än väntat, men kände att jag behöver vila upp min hals till julavslutningen!

Genrep i morgon & får se hur det går, som ni vet så har min hals hållit på att kväva mig sen några veckor innan skolavslutningar, det går lite upp o ner, det kan vara bra i en vecka sen skaver det i en månad.

Och har lite smått ångest nu eftersom det inte blir någon träning idag eller i morgon för min del..

Men nu ska jag lägga upp lite bilder från förra veckan som jag lovade!


           


Av Sofia Kindbom Lrsson - 18 december 2012 09:39


Igår mådde jag jättedåligt på morgonen, så mamma fick sjukanmäla mig & sen sov jag i 3 timmar till.

Halv 10 gick jag upp & sen mådde jag bättre så jag tog på mig kläder,

satt vid datorn & åkte till skolan.

sen blev jag riktigt irriterad över att folk ska bestämma över min klädsel.

En korsett med en lång skjorta över? som dock är lite knäppt? Det är väl inte direkt att vara slampa, har ju sett många som går så i skolan.

& det är exakt likadant som att ha en vanligt linne med lite urringning med push up bh, visar exakt lika mycket.


Nu på musiken lärde jag mig att spela bas!   

Och när jag kommer hem ska jag träna!!!!

Och kanske åka iväg och hämta jompa i töreboda!

Från o med i morgon börjar min karriär som PT åt Jompa, enda fram tills jul ska vi träna!

Shit vad jag ska vara på!

Av Sofia Kindbom Lrsson - 16 december 2012 18:39


Igår hade älsklingen & jag andra avenyn maraton, från 5 till 3? där imellan bakade vi sockerkaka med mamma och mumsade på.

Men innan det så var det somsagt lunch med pappa,farmor&acke! Mycket gott! Hade även tränat dans i en timme & promenerat en timme till mamma.

Sen sov jag hos min lilla plutt.


Imorses Gick jag upp tidigt för att gå en timmes promenad med mammi, sen kollade jag o Jimmy på andra avenyn från halv 2 till 4 ?  Stack hem, packade & drog till styrketräningen.

Nu har jag duschat & gjort iordningen mig,

Becca är hemma!   Så vi ska mysa med pappa i kväll, äta bacon carbonara, chips, & morötter med dipp!

I morgon är det bara 5 dagar i skolan och sen lov! Underbart!

Jag kommer lägga ut lite bilder, i morgon eller i övermorgon om den här veckan.

Tjingeling!


Kommer alltid älska Ed   


Ovido - Quiz & Flashcards