sessieofc

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sofia Kindbom Lrsson - 31 augusti 2013 19:57

Den här dagen är speciell för mig! 31 Augusti. Om 1 år kommer min bästa vän få köra bil, gå till krogen, och det bästa är att hon kommer få göra sina egna misstag för att hon får göra vad hon vill! Nu var jag lite taskig, hihi. Tänkte berätta om den dagen då jag först såg henne. När Björk började i strandskolan så tänkte jag ärligt talat "nej.. Inte en nykomling" jag vet inte varför men fram tills 9an har jag inte varit så intresserad av att bry mig om att få de "nya" ätt känna sig hemma. Men efter 1 timme klämde jag fram ett "hej". & på ett konstigt sätt så visste jag att du och jag aldrig skulle skilja oss. I 6 år har du nu varit min allra bästa vän. Vi träffas inte så mkt men du är den som jag kan lita på till 1000, den som jag alltid har kul med & som förstår & ser mig rakt igenom. Vi är så pass lika att jag nästan tror att vi har delad hjärna. Haha. Du ställer alltid upp o skyddar mig vad det än gäller! Jag skulle kunna skriva hur mkt som helst till dig men vill inte tråka ut läsarna. Haha :)Jag hoppas att mitt löfte till dig som jag gav för 6 år kommer hålla. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Hoppas du har en bra födelsedag i skara. Jag älskar dig <3

Av Sofia Kindbom Lrsson - 4 augusti 2013 02:22

Jag gråter mig till söms varje natt pga. Dig. Jag vet inte längre vad jag ska göra. Jag behöver en hjälte.

Av Sofia Kindbom Lrsson - 2 augusti 2013 00:16

Att du troligen börjar träffa andra. Jävligt klassigt du.

Ovido - Quiz & Flashcards