sessieofc

Alla inlägg under april 2013

Av Sofia Kindbom Lrsson - 30 april 2013 10:31


Igår gick skoldagen hyfsat fort, och det tackar jag mycket för!

När jag kom hem mötte jag upp pappa vid ica och fixade jag iordning håret. Lyssnade på Robin Stjernbergs nya skiva! Riktigt bra tycker jag   

Sen gick jag upp till Christian och Martina där det var partylight, det var mysigt och jätte god fika   

Nu sitter jag på median och längtar tills 1.

Utvecklingssamtal med mamma och älsklingen   

sen åker vi vidare och fixar pass till slovenien i skövde och köper skor.

Ikväll vet jag inte vad som händer, men jag gissar att det blir som varje år, kollar på brasan i mölltorp.

Sen blir det nog fest med baby eller med några kompisar (dock utomhus, så vet ej)

Det blir som det blir! Nu ska jag lyssna vidare, hare bra   




Av Sofia Kindbom Lrsson - 28 april 2013 20:48


Lördag - vaknade upp vid 11 eller nåt sånt.gjorde iordning mig och spelade lite need for speed på babys dator.

Sen hjälpte vi mamma med lite trädgårdsarbete, brände ris och sånt. Sen beställde vi pizza och åt i solen   


Efter det var jag så trött att jag somnade i babys säng, sen vaknade jag när jag & mamma var tvungna att åka till teatern.

Efter att teatern var slut med 112 tittare elr något sånt ringde Jimmsan och sa att vi skulle åka till töreboda.

Så vi åkte dit, kan faktiskt säga att kbg har mer drag än t-boda. Ströga lite och sånt, träffade amanda och steve!

Mikael och jag stod utanför en mack o glodde in, efter det kom det en securitas-vakt och gick runt för att kolla så det inte hade varit inbrott.. woops..

Sen drog vi vidare till m-stad. Lite mer drag men vi åkte bara runt. Sen drog vi till kbg igen.

Jimmy skulle köra folk från elins fest. Carro,kim&jag stannade då kvar på festen och dansade.

Sen åkte vi vidare till nordström, lyssnade på musik och somnade. Kom hem vid 3. och somnade direkt!

Fick en puss av älsklingen innan vi somnade & även lite fina komplimanger i bilen!


Söndag - vaknade, tog lite kort på baby, sen åkte vi och åt pizza som lite brunch vid 12-1 tiden med Nordström,Elin,Sandra,Alec,Christian och Martina. Sen åkte jag till teatern, hade sista föreställning, men det var riktigt kul! Efter det kom jag hem och var med pappa och hans kompisar, var även en hund i min säng när jag kom in.

En liten chock.. Men eddie var jättesöt, lekte lite med honom, pluggat, tatt en promenix, och nu ska pappa o jag kolla på partaj och "chena"! Ha det bra med er!


 

Av Sofia Kindbom Lrsson - 26 april 2013 23:45


Skola, kände mig inte pigg om man säger så, men var tvungen att gå eftersom att det var tacos till lunch..

haha ja, ni känner ju mig   

Åkte hem och gick direkt till teatern. Det var en rolig föreställning!

När vi slutade så hämtade älsklingen upp mig och vi åkte till mölltorp. Jag var sjukt trött och halvsov lite på bordet.

Linus och jag lyssnade på musik och jag småretade honom lite. Sen kom Dennis, esmeralda och hans kompis, Jag hade det iallafall mkt trevligt. Senare på kvällen åkte vi hem. vid 11 eller nåt. Sen kollade jag o älsklingen på twilight, hihi! Sen pussade jag älsklingen godnatt.

Av Sofia Kindbom Lrsson - 25 april 2013 20:30


Som sagt igår blev jag sjuk efter min och louises delning av tårtan!

Idag åkte jag hem efter lunchen, samma som igår. Sov,läste lite historia & sen tog jag 3 bussen till jennifer.

Pratade med henne,Bengt&carina. Satt och solade & lyssnade på disneymusik! Sen kom älsklingen som blev lite chockad över att se mig där. Det var mysigt att se honom eftersom att jag inte har sett honom sen i söndags förmiddag!   

Sen åkte vi hem pratade lite och kollade på tv, hade lite mysintimitet och sen kände jag mig så yr att jag inte visste vad jag tittade på! Gick in till mamma och insåg att jag hade feber..

En väldigt skön dag trots min "sjukdom"

Av Sofia Kindbom Lrsson - 23 april 2013 19:16


Idag har det varit slappt!

Började dagen med nationella prov i svenska, efter det hade vi bara svenska innan lunchen, efter lunchen hade vi 45 mins natur. Kom hem halv 3.

Då drog jag och Louise till nymans, haha vi satt där i 2 timmar! Jättemysigt att bara prata   Sen lämnade jag av henne vid bussen, och jag vandrade hem till mig och kollade på one tree hill. Nu sitter jag hos mamma, har absolut inget att göra så jag ska titta lite mer!

Av Sofia Kindbom Lrsson - 22 april 2013 19:00


Jag hade det ganska kul i skolan, kom hem och la mig framför datorn med kära One tree hill,

jag har börjat om serien och hoppas att jimmy kan hänka på så att vi snart kan se den sista säsongen!

Klockan halv  9 mötte jag upp jessica vid gymmet, och vi pumpade loss.

Haha, tydligen har de övervakningskamera.. japp, behöver inte säga så mycket om det eftersom jessica & jag var själva på gymmet..

                                    Kom hem vid 10 tiden och sa godnatt  till pojkvännen  

Av Sofia Kindbom Lrsson - 21 april 2013 19:00


Teaterpremiär! Det gick ungefär super för min del!!

Tappade bort mig lite och sånt. Men annars gick det jättebra!

Jag har haft en förmåga att tappa rösten hela veckan och det var ju mindre kul.

När jag kom hem till min älskling så blev jag jätteglad över att se honom!

Annika,Calle och Mikael kom på besök, men jag somnade så jag kommer inte ihåg så mycket av det.

När de hade åkt spände jimmy fast mig med handbojorna och spelade gitarr för mig!

Oerhört mysigt   


Lördags: Gick upp tidigt med 6 timmars sömn för att gå till fästningen!

Det var loppis, jag och becca hade det jättekul ! Roliga människor och mina fina pöjk var så gullig!

Jag och bex drog oss hem vid 2 tiden, tog premiärrundan för våra longboards detta år!

Köpte glass på konsum och solade.

Sen var det teater!  Den bästa föreställningen hittills, och det var roligt   

Cyklade till svanvik och åt med mamma&tjobban. Jag fick en present av älsklingen  

Sen kom Annika,calle&Mikael.

Menn som vanligt somnade jag i soffan igen. (Har varit helt slut den här veckan)

Sen spelade vi lite gitarr och hade det mysigt! Sen somnade vi på direkten och det var mysigt


Söndag: Stack hem tidigt för att äta hos pappa. Och innan drog blev jag så glad över några ord Älsklingen sa till mig innan jag stack!

Pappa hade haft röjarfest.. Och under hela mitt liv har jag inte sett huset överhuvudtaget så "förstört" inte förstört,

men det var liksom skitstökigt!

Åt med Boff,pappa,calle& Emma.

Sen drog jag till teatern. Kom hem, städade, åt pizza med pappa Och erik!



Av Sofia Kindbom Lrsson - 18 april 2013 18:45


Hela den här veckan har jag haft intensiv vecka med teatern! 5 till halv 9.

Men i tisdags var vi lediga ifrån skolan. Så jag slaggade hos baby i måndags till tisdags.

På förmiddagen hjälpte jag honom lite med gården, klippte kvistar bärde "stockar och sånt"

Roliga inlägg serni! :)

Ovido - Quiz & Flashcards