sessieofc

Alla inlägg under december 2010

Av Sofia Kindbom Lrsson - 31 december 2010 13:13


Kommer snart somna....


hemma från Stockholm!

nätterna har varit otroligt Jobbiga när man inte kunde sova xD


kommer massa roliga bilder på folk jag hittade o filmklipp från vårat band ;)


men dom kommer i morgon eller nåt :)


snart ska jag

*duscha

*äta

*göra i ordning mig

*städa

*packa upp

&

*leta efter GG 3 xD


tills klockan 3, typ lite mindre än 3 timmar xD

Då kommer Nico ;)


haha roligt folk finns det på tunnelbanan :)


Älskar er släkten! :D <3

Av Sofia Kindbom Lrsson - 29 december 2010 17:38

   Sommar <3


New York <3 

 


Vinter <3   


Chuck <3   

Syskonen <3 

  




+ att jag har också börjat tycka att Slash (45 år) är snygg...


nu börja Erik spela One med Metallica så....   öh,, HEJDÅ! :D

Av Sofia Kindbom Lrsson - 29 december 2010 17:25


Vi har startat ett litet eget "band" vi heter typ The Capputinos eller nåt, 

aa kaffe i alla fall, på engelska xD 

jag ÄLSKAR att spela trummor :))


Ninni o Erik på sina "coola" gitarrer

Philip på bakrundsljuset

Becca på sång

o jag på ... "trumvirvel" Trummor ;) 



trodde aldrig trummor var så kul xD 


i dag har jag försökt sova men Erik o Ninni prata från typ 12 i natt till...     5 på morgonen? så jag har ju knappast sovit nånting alls

o jag är sjuk o behöver sova xD 


hamburgarna blev riktigt goda ;) 


Och i går hade vi bara lite mysigt ;) 


bilder, om jag nu tar några kommer upp på typ fredag :D 


i morgon ska vi shoppa! :D det ska bli kuuuuul! fast Ninni glömde SÅKLART sitt presentkort hemma xD 


o om nån har sett filmen The Mask med Jim Carrey så får  väl ni en liten chock (för jag fick det) över att Erik tyckte jag var sjukt lik den snygga blondinen, o  Becca o Ninni tyckte också jag var lik... xD 


snart kommer hela familjen hem, Alla "vuxna" är ute på stan ;) 


så Philip, Erik, Ninni o jag har haft FF! :DD


fast vi har sett på film o sovit xD 



Jag har ju alltid sagt att Erik är kass på Gitarr... men han är skitbra! :O

(För er som ville veta)


jag är mega förkyld o har jätteont i halsen... kan fortfarande nästan inte prata   


o på Fredag MÅSTE min hals vara okej! :O

För då kommer Nico xD 


när jag har blivit frisk MÅSTE jag förresten börja träna xD



aa det var allt ;) 


sea på Fredag :D 


haha det rimmade xDD 


aja bye bye ;) 

Av Sofia Kindbom Lrsson - 27 december 2010 00:01


Oj, det var länge sen xD


lovet har bestått av Nico o ninni ;) kära familjen

och så har man hamnat med ögoninflammation, o kanske halsfluss o väldigt förkyld, och jag kan nästan inte prata :(


Julafton var VÄLDIGT BRA! fick allt jag ville ha, o lite till ;)

GH med trummor o mic ;) (som är det enda jag har gjort sen 24 dec..)


en ny kajal, presentkort,vantar,shampoo o balsam ;),

ett nytt sexigt nattlinne :) och ett halsband o armband :)


    


jag tror det var allt :)


tisdag blir det stockholm :D

kommer hem på torsdag :D


Fredag = nyårsafton som spenderas med Nico hemma hos mig! :D


o han ska sova över ;)

o att pappa gick med på det, blev jag lite chockad av xD



jag ska sova för jag är jättetrött :)



veckans låtar! :D



&




  

Av Sofia Kindbom Lrsson - 10 december 2010 21:09



Torsdag: En härlig dag... kul i skolan i alla fall, kommer inte i håg vad som hände men ändå xD


hem o åt, stack med tjejorna vid bussen <3 sen hade vi frågesport om provet ;) tror att alla tröttna på oss vi skrek o skratta o skit xd

haha as kul i alla fall, kom in till Valhall övade med gruppen ;)


Jag ringde martin för att säga att jag fyllde faktiskt år o var tvungen att komma, japp... om han får dåliga betyg är det mitt fel :/


sen kom han,


dansen gick bra för för alla i gruppen förutom jag som var skitnervös o typ dansade jättesmå rörelser! men när vi övade gick det skitbra för mig!


jag tror jag har scenskräck :O


när dom andra dansade stack jag till mina kompisar ;)<3

Martin höll typ på att somna, o han slog mig (inte hårt) o jag menade inte att han var fjortis :)


sen blev det lite snöbollskrig mellan oss, o han kasta in i min tröja -.-'


haha


Linnea, jag, Ninni och Mamma åt sen i skövde :D o bilresan hem skratta vi typ nonstop xD


jag trodde seriöst ninni var full...


I dag: Lucia uppvisning :) det var fint :P

sen såg vi på arn, o vissa i min klass var coola o hade tomteluvor på sig (a)


sen stack jag hem o sedan till kabben,,, där var kevin i dag... i gen -.-'

haha


i morn ska jag upp tidigt, BLÄÄÄÄÄ


nu sitter jag o messar med julle o MÅSTE äta! spyr snart



                       bye :D




            





O nej, Ninni röker inte, hon käkar glass :D


Av Sofia Kindbom Lrsson - 8 december 2010 14:49


Yollybollsturnering :D


Det brukar gå bättre i träningarna men men, vi kom 4 poäng från första plats! :D


Daniel,Calle,Chille,Johannes o Jag är bäst! :D (y)


aja, nästa år vinner vi, bara för att Putte är en vinnarskalle ;)


Annars har vi bara haft gympa,engelska och tyska i dag :)



haha Ninni skämde ut sig lite, fatta att alla skratta! :D stackars chokladask o ninnis lunch :/

haha :)


nu ska jag plugga o äva på dansen, de enda jag ska göra i dag :)


orkar inte plugga.....


PS: tro vad du vill men jag vet fan sanningen o om du inte tror mig så visst, jag skiter fan i dig xD



Av Sofia Kindbom Lrsson - 7 december 2010 15:12



Skolan var ju helt okej :)

EN på skolan skämde ut mig totalt o jag gillar det inte! :§

no:n var ganska slapp vi pluggade typ bara ;)

Fick en mackkupong av Alex :)

och

har för mycket plugg i skolan!


tills fredag  har vi en 2 sidorlaxa i engelska som vi typ ska kunna texterna utantill, SOprov som vi fick i går,


Torsdag  Tyska ackusativobejekt vi ska kunna typ ett helt tjockthäfte kommer inte hinna med :S


Nästa vecka  Fy-sikprov och matteprov på måndag, o vi ska kunna alla ordklasser o satsdelar i svenskn tills det, jag vet fan inte ens vad genus är! :O



aja, snart ska jag dansa :) för om 2 dagar fyller jag år o det är dansuppvisning :)


jag ska få en julklapp av Martin lalalala :))



  


but its complicated, so complicated <3




  

Av Sofia Kindbom Lrsson - 6 december 2010 20:12

Haha, dagen har varit (y) men ändå lite deppig... gympan, alla får se upp för jag,Daniel,Johannes o Calle är vassa :) chiet vad bra vi var i da eller! Hela engelska lektionen var väl att ninni o Jag kasta sudd o papper på chille o putte :) snacka om att vi garva i hjäl oss? 3 dagar kvar tills min födelsedag o min dansuppvisning :S efter skolan satt jag hemma vid datorn,dansade,duscha mm bloggplatsen cpar så kan inte skriva så mycket mer :) men aja :) hejdå :)) förlåt Martin :(

Ovido - Quiz & Flashcards