sessieofc

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sofia Kindbom Lrsson - 31 augusti 2010 15:00

Skola, ganska bra faktiskt ;) Sen skulle jag hem, men Såg Wille bakom mig o han sa att jag skulle gå med till gympan, gjorde det ;) han sa att han skulle med mig hem sen så jag vänta där, Blev tafsad,nerputtad, typ strypt av Willhelm Linus o nån mer... Sen sa Wille att han INTE skulee med hem :O aja, Alex följde med i stället, åt lite godis, kolla på naruto typ xxd studsmattam, sola, åt pizza cykla o så, han tog ju min cykel! så jag fick gå från campingen hem   Men becca hämta mig så hon skjutsa mig ;) åt, aa :)

Av Sofia Kindbom Lrsson - 30 augusti 2010 06:45



skola, blev på lite dåligt humör, åkte til skövde halv 11 lins undersökning åt på kinan ;) inte lika bra som Karlsborg! kom hem så jag missade gympan :P väntade på att alla skulle komma från gympan i b korridoren, prata lite med Alex o Wille o Julle, hem efter skolan... datorn, Teatern, Sen åkte ja o Julle till fotbollen :) träffade Alex, Wille och Ninni :D va lite med dom där, Sen åkte Julle hem, sen cykla alla hem jag följde med Alex o Wille till typ kanalen sen skickade jag pinsamt sms! till dom... Så jag kommer nog inte våga se dom om 1 timme! xD

Av Sofia Kindbom Lrsson - 29 augusti 2010 20:40



vart med Ninni, bakat, sprungit o gått 5 kilometer ;)


Tack Alla vänner somm finns när man behöver dom, Ni betyder mest! <3

Av Sofia Kindbom Lrsson - 29 augusti 2010 09:35

I går:

Gick upp, o blablabla, Sen åkte jag Becca o mamma till forsvik, sen åkte vi till Skövde, Becca köpte SNYGGA skor för 899 :) Älskade dom, och så har man hittat min drömaffär! :D  Evolver!! :D Jag ska spara till en tjocktröja som kostar 999, lite mycket kanske, men den är VÄRLDENS snyggaste tröja!


I dag: Ska ut o springa sen, gå ut med vovven Bella, träffa Ninni :) i morgon kommer jag väl skämma ut mig totalt! xD

Av Sofia Kindbom Lrsson - 27 augusti 2010 22:55

Haha, Kabben förut. och dom jag smsade kom såklart ;) asså Alex o Wille :)  haha, spelade fotboll Gh o så ;) kom nyss hem... och vill inte direkt skämma ut mig totalt på Måndag! xD

 

 

Orkar inte skriva mer xD

 

Av Sofia Kindbom Lrsson - 26 augusti 2010 20:09



Efter datorn en hel eftermiddag blev det en film :) sen ringde Frida o Ninni på :) vi cyklade lite ;) det var inte meningen att jag skulle med så långt så jag hade inga skor på mig, blev skjutsad på Ninnis cykel o fick jogga :) på mellangatan och vid fotbollsplan för att irritera Carl ;) sen såg vi en död fiskmås! :D haha rätt åt den! sen såg vi några 7:or ;) sen cyklade vi till kabben så hade dom deras 7-tusande kväll :) Prata lite med Wille, hem tacos :)) nu sitter man fast vid datorn i gen och hoppas på att becca för körkort så hon kan skjutsa mig till valhall! :D Om en timme ska man ligga i sängen  till en ny skoldag... Sen Kabben kväll! :D och helg! :D <3


Längtar redan xD

Av Sofia Kindbom Lrsson - 26 augusti 2010 15:43



Skolan i dag var bra :) Men när klockan var 11 kändes som det var 4 xD jaja, fick skåpen i dag, första kommentaren från Putrick när han såg att han hade brevid mig var " Fan inte Sofia, Kili ska vi byta eller?" haha, så nu är det Kili xD i morgon blir det kabben klockan 5 ;) Pizza, Moahaha! :D Längtar redan ;)



En härlig bild från i vintras! xD    

Av Sofia Kindbom Lrsson - 25 augusti 2010 20:51

Sofia Kindbom Larsson


Ha, Skola, hem, datorn, Becca o jag tog sprutan, Såg på Dear John (asbra), Sen kom Alex o Wille blev lite överraskad ;) dom åkte nyss hem... Datorn :D


Haha : " Det är en låda, så här tjock (visar med händerna) och luktar gott"

"jag kommer"


haha xD

Ovido - Quiz & Flashcards