sessieofc

Alla inlägg under november 2011

Av Sofia Kindbom Lrsson - 30 november 2011 14:29

dagen idag var riktigt chill.

SO-Prov första lektionen, jag var väldigt nervös för visste inte hur det skulle gå.

Men när jag skrev provet så kändes det riktigt bra jag svarade på alla frågor!

& jag tror att det gick riktigt bra!

Svenskan = författarna, redovisning :)

Min grupp blir nog sist..

Sen gick jag o jessi & åt innan luciaträningen.

Vi sjöng i 45 min, o det kändes bra.

Tyskan! vi har gjort allt nu, det är bara glosorna kvar i morgon!

sista lektionen lödde vi, haha alltid lika kul med Patrik&Staffan.


tydligen så kanske Nickelback kmr till sverige snart! :D

Lätt att man går!


Snart ska jag bege mig till svanvik för att sedan åka till skövde ;)


ha det bra! :) <3


.

Av Sofia Kindbom Lrsson - 29 november 2011 21:30

Hur mycket man än kämpar för att få bort eller tänka bort allt negativt, så känns det alltid som att man puttas tillbaka från det bra till det dåliga. När man är på topp ska man alltid sluta och pröva något nytt. Man mår bra, men det leder till att man mår dåligt sen mår man bra o sen dåligt. Jag är nog en sån som försöker kämpa mig igenom det. Och jag lyckas, Men puttas tillbaka. Någon gång tar allt slut. Nu ska jag plugga o lägga mig.

Av Sofia Kindbom Lrsson - 28 november 2011 16:23


Jag kan skylla på att internet ej har funkat sen i lördags..

& det är strömmens elt telias fel! :)


Fredags - Då var vi lediga från skolan! Så jag,Jimmy & Björk drog till skövde.

Urban & Wilhelm sov ju också här. När vi kom hem kollade vi lite på B:s klassfest. Var inte så mkt drag,

menmen..


Lördag - Jimmy kom lite så pratade vi lite, Becca & Adrian bakade

SEN var jag HURTIG o gick till Linnea i Svanvik i blåset!!

Jimmy väntade hemma hos mig!

Wilhelm älskar Jimmy ( ville bara skriva det )

Jimmy drack hemma hos oss.. men min pappa o urban

Sen kom Jessica!

Blev mkt skratt o misstolkningar! :)


Söndag - kyrkan på morgonen, hämtade ninni, fikade, jimmy kom, julsaken vid konsum.


o blablablaaa....


skolan i dag var faktiskt kul :)

film, bild, grupparbete,

PLUGG i NO korridoren med Jessica & Linnea!

sen badade vi! :)


Nu "pluggar" jag o jessi. vi har bara en liten paus :)

snart drar jag till Teatern

&

I morgon

är

det

3

månader

mellan

Mig

&

Jimmy

!



<3

Av Sofia Kindbom Lrsson - 26 november 2011 16:51


Jag har vait väldigt off. men nu ska jag faktiskt börja med detta igen!

ska börja från o med i morgon!

Nu sitter jag i alla fall o lyssnar på musik hos Linnea :)<3

snart ska jag o Jimmy till lillastugan i svanvik

o Linnea ska till cinnica :)

 Björk sov hos mig inatt, Willhelm o Urban också :)

När jag kmr hem ska jag faktiskt försöka plugga lite!

& äta varma mackor :D

Har SO-prov på onsdag om 1 världskriet, dags att börja plugga känner jag!


Duktiga jag har för ungefär en timme sen gått från mig till Linnea i svanvik!

Impad faktiskt! :)

men nu ska vi nog dea tror jag! :)


Ska skriva lite om Linnea i morgon, så håll utkik! :) <3


 

(y)

Av Sofia Kindbom Lrsson - 23 november 2011 15:06

Av Sofia Kindbom Lrsson - 21 november 2011 21:08

Av Sofia Kindbom Lrsson - 18 november 2011 01:58




Du är min ledstjärna,
du är min själ,
med dina hjärtslag leder du min väg.


Du är min ögonsten,
du är mitt sken,
med ditt vackra leende får du hela min värd ren.


Du är min låga,
du kan aldrig bli min plåga,
resten av mitt liv vill jag bara dig skåda.


Du är det finaste jag har,

du är helt fantastiskt underbar.


Jag älskar dig <3


/Din pojkvän

Av Sofia Kindbom Lrsson - 14 november 2011 16:23

Är väldigt dålig på de här asså..

hade bara en lektion i dag, gympa.

höll på med grupparbetet i 3 timmar som var färdigt efter 1 timme,

så jag var lite med Amanda o Linnea vi gick runt till ica osv.


Vi fick sluta tidigare på grupparbetet.

Så vi hade lunchrast i 2 timmar.

Jag Linena och jessica gick ut på en promenad i typ 1 timme xd


Nu är jag hemma ska försöka plugga har svenska skit tills i morgon, ska kunna prata i typ 20 min utantill..

Sen har jag NO-prov tills på torsdag..

(kmr inte gå så bra)


Snart ska jag sticka till teatern,

känner mig tjock o äcklig idag vet ej varför.

Det är inte min dag i dag i alla fall.

på Onsdag/Torsdag kmr ni få bilder på mitt nya rum.


Ovido - Quiz & Flashcards