sessieofc

Alla inlägg under juni 2012

Av Sofia Kindbom Lrsson - 28 juni 2012 20:33

jaa.. bloggande var det ja..

sen jag skrev sist har jag varit med ninni o jimmy o sånt.

dansat med mera   

Igår hade jag det mysigt var med jimmys familj i 4 timmar medans jimmy höll på med bilen o på kvällen träffade jag jimmy,ninni,krille,emil&oskar.


idag har jag kollat på one tree hill,solat,ätit,träffat ninni o cyklade med ninni o jimmy till sibylla där första sibylla glassen invigdes! åkte till ica o köpte vettanmelon med dom 2  + becca.

sen kollade vi när max,robin,magnus&philip åkte på sina brädor.

Kom nyss från sista dansträningen! snart gäller det flashmob ! sen gick jag med markus hem till mig   

har ätit lite grillmat med pappi.

o väntar på att jimmy ska hämta upp mig så att jag kan hämta en cykel hos mamma.



jag kom in på dans i skara också! wihoo! får se om jag väljer det bara!

det var allt för tillfället

Av Sofia Kindbom Lrsson - 23 juni 2012 15:40


Underbar låt! och rolig att bara pröva lite freestyling till.   





Av Sofia Kindbom Lrsson - 23 juni 2012 15:27


kollade på remember me o sen åkte jag o mamma hem till pappa & åt mat med farmor,acke&pappa

sen drog jag o mamma till Ninni, men stannade vid ica o tjöta med petra i en halvtimme.

grillade fläskkött invirad i bacon (tror jag att det var) med potatis & min o ninnis favvo tårta till efterrätt! supergott!

sen kollade vi på en film, som var sjukt bra. En gång i phuket.

sen hämtade linnea oss o vi drog till posten. ingen drag.

så vi åkte till konsum o sibylla, mötte upp jonte,olle,affe o dom.

gick till norra o hängde där med fölket. en lyckad kväll utan alkohol :)

sen drog jag hem till mamma , gjorde mat o sov.

ikväll ska jag träffa björk o emma. mysigt!



<3

Av Sofia Kindbom Lrsson - 18 juni 2012 12:06


Skulle gå på dop igår, men jimmy skulle jobba så det blev ej av.

Dansade med Sicci! dansen var rikigt kul! efter dansen cyklade jag o linnea hem. vi skiljdes av i norra.

Jag cyklade vidare till Jimmy där jag skulle spendera natten. Vi stekte pannkakor o såg på men in black.

Snart ska jag upp till fästningen o luncha med mamma, sedan vidare till pizzerian med carl&robin.

Sen ska Fridis o jag köpa Pearl Harbor o gråta till den.

Dom här 2 nätterna ska jag sova hos mamma! pappa åker snart o jobbar.

Min kvinna flyttar till gbg i augusti o kmr hem i maj..

I sommar ska det bli många fester, sena kvällar med klassen o härja loss! gå på konserter/festivaler och umgås med älsk.

(klicka på bilderna om ni vill ha dom större)


           

Av Sofia Kindbom Lrsson - 17 juni 2012 10:58


Skolavslutningen var grym!

Hade jättekul på middagen, undehållningen var jättebra! betygen jättebra,vi hade det jätte kul!

Kmr aldrig glömma dagen!

Sen var det utspringet, fick många presenter! av Jimmy,Sebbe,Familjen!

stack hem bytte om. Mamma märkte det jag skulle ha med mig till skolavslutningen.. men hon tog det inte ifrån mig..

var vid jägarbryggan, o det var den bästa festen på länge! enligt mig  

Hängde med alla kompisar + Oskar. Sen kom Jimmy lite. 

När mina lovely kompisar stack åkte jag också hem. Älsklingen sov hos mig,


I fredags så stack jimmy o jobbade och jag till tibro för att kolla studenten! Hade jättekul med Purkie&Becca.

När vi kom hem solade vi lite, sen drog vi till studentbjudning hos Lovisa vid halv 7.

Efter det hade vi en liten myskväll(med lite alkohol) hemma hos mig.

Linnea,Robin,Ninni,Becca,Jimmy & Jag, Sen kom sebbe,robin & benne.

Ninni sov över  


Lördagen bestod av att typ ligga i sängen hela dagen! var otroligt seg! Lekte med Ninni lite, åt mat,

jag o becca skulle jogga.. gick inte så bra (men det regnade ju)

Sen fick jag reda på en bra/dålig nyhet.. Jimmy har blivit erbjuden jobb i gbg. Så han kanske flyttar dit..

Så blev en lite sorgsen lördag.

Men sen köpte vi korv med bröd, Calle,Birre,magnus & pappa spelade poker här  på kvällen.

Jag o jimmy gick över till sebbe o spelade poker med familjen. Mysigt!

Sen kom vi hem o FÖRSÖKTE sova..

Men det var fest under oss. ekade i hela södra av musiken..

Lyckades somna vid 3 ialla fall. Gick upp några gånger i natt o pratade med magnus o birre. haha



Och idag ska jag duscha o dansa!

Av Sofia Kindbom Lrsson - 14 juni 2012 09:05


Dom här 3 åren har bestått av Blod,Svett&Tårar.

Jag har inte riktigt fattat det förns nu, att allt vi har gått igenom har varit dom bästa 3 åren i mitt liv.

Även allt som inte har varit så bra. Men det bevisar att vi är en klass, o enligt mig en familj.

Bråkar,tjafsar,blir sams, skrattar, gråter, vill slita av någons hals.

Haha. Alla meningslösa videor, alla samtal, alla hemliga kärlekar som har gått i klassen.

Kommer sakna er så jävla mycket.

Vunnit tillsammans och ALDRIG förlorat!

Dom enda människorna som jag kan vara MIG med.

Kan prata om allt med er. Om sex,hemligheter,smärtor och allt som finns.

Men nu ska vi splittras, men det betyder inte att vi inte kommer träffas i sommar!

Det ska härjas sönder. Klassfester o hänga med alla.

Denna sommar kmr bli den bästa någonsin, även fast vi inte är en klass.

Men vi kommer hålla ihop. (I alla fall dom som vill)

14/6 Jordens undegång för mig.

I 9A gruppen på fb finns alla minnen & videoinlägg.

Härlig sida. & snart ska Ninni lägga upp bilder från 7:an...


Imorgon ska jag försöka skriva något om varenda person.


"From the moment I wake up, I just love being with my friends.

We barely get by, but have the best times and hope it never ends.

We drink all day until we fall down, so we can do it all again."


Älskar er allihopa!  


 

Av Sofia Kindbom Lrsson - 14 juni 2012 08:52

Gårdagen med klassen var fint!

Blev hämad av Fida&Gustav. Kom dit till kyrksjön men då skulle vi förflytta oss till stora hamnen.

Vi kom dit, spleade lite gitarr, solade, tjötade, tog kort, gungade & lekte under hökens vingar kom..

haha det var jättekul! sen grillade vi korv! lite tävling om vem som skulle få mest.

Alla skulle typ iväg så tidigt. Så jag,Linnea,Frida&Minna fick skjuts hem av Minnas mamma.

Kom hem vid 2,solade, pratade med pappa. gick o åt på pizzerian, systemet, solade(somnade ute)

sen skulle vi fira becca o pappa.

Sen drog jag o mamma hem för att äta, o sedan mot beccas överraskningsfest!

Kom hem o såg på film. O nu är dagen kommen, Jordens undegång..

Av Sofia Kindbom Lrsson - 12 juni 2012 15:37


Vaknade upp o stack till skolan. Bittan bjöd oss på glass, sen satt vi o tjöta o spela kort & heta stolen under 2 timmar.

Sen åt vi. O sedan blev det brännbollstunering! Gissa vilka som vann? Jo 9A som alltid!

Jag ville så sjukt gärna vara med! Men min kropp är värre nu än igår (dansens fel)..

Men min snygga klass vann över lärarna också! :D

Idag ska jag handla,promenad med becca,köpa skor & lära mig skolavslutningslåten!

Imorgon är det klassens dag! 1 dag närmare avslutningen.. hemskt hemskt..

 Full rulle på låten!


Ovido - Quiz & Flashcards