sessieofc

Alla inlägg under mars 2012

<3

Av Sofia Kindbom Lrsson - 28 mars 2012 07:40



<3

Av Sofia Kindbom Lrsson - 27 mars 2012 16:24


Av Sofia Kindbom Lrsson - 22 mars 2012 21:43


Efter skövde så blev det inte som planerat.. haha  (ovanligt)

Jag stack till min "depp" plats, för att ta de lite lugnt.

Sen Kom Robin dit för att spela Basket, 2 min efter kom Carl.

Så jag satt o tjöta med mina andra 2 babes    i typ 45 min elr nåt, sen gick jag hem och åt lasange.

Stack till Ica o så.

Nu har jag kollat på ett avsnitt av One Tree Hill,


I morgon skulle jag egentligen till Tibro..

Men följer med nästa gång istället.

Så jag ska äta sibylla med Jessi, sen dra på "flöt" kväll med tjejerna. Blir Mysigt!

Natti

Av Sofia Kindbom Lrsson - 22 mars 2012 17:55


Längtar redan tillbaka till skolan!

Kom lite sent till skolan i morses med neddragna läppar men så fort jag kom in i NO salen kom ett leende på :)

Läxförhör, sen vet jag faktiskt inte vad vi gjorde.. haha!

Matten var kort & bra.

Tyskan, började kolla på en skitdålig serie med Anne Frank, gillade Puttes mästerverk också (y)

Sen blev det höjdpunkten! MAT!

Sen gick vi ut o stekte, mina favvosar solade o killarna spelade basket,

satt & skrattade & tjötade med tjejerna.

Sen gick jag,Ninni&Patrik & tog ut pengar

Sen var det EV = Harry Potter, den första filmen ;)

Sen var det slöjd,

Sen gick bilen till Skövde Med Ninni & Linnea! Nu har jag klippt luggen, & väntar på att min kära familj kmr så att vi kan göra mat!

Sen ska jag väl kolla på One Tree Hill o gå ut! så sjukt skönt ute!   



Skolavslutningslåt  




Av Sofia Kindbom Lrsson - 21 mars 2012 20:16


Nu har jag nog gjort det svåraste beslutet någonsin.

Av Sofia Kindbom Lrsson - 21 mars 2012 19:57


Gårdagen = skola = jag gick hem efter NO:n mådde inte så bra, kom hem läste ut "saknad" som vi läser i skolan.

Kollade sen på typ 5 avsnitt av One Tree Hill, sen så stack jag & Becca till box-träningen vid strandskolan,

Herregud vad man fick ont i kroppen som jag kände för någon timme sen! Sen åt vi o sen sov jag


Idag= skola som vanligt.. haha, Johannes,Putte & Carl var tydligen sugna på bullar.. så dom satt sig i korridoren o gjorde en låt, dom spelade gitarr o sjöng om bullar, sen kom folk o slängde i pengar, så att dom fick råd..

ja undra hur våran klass kmr fungera när vi splittras o säkert hamnar med normala människor..


Kom hem, såg på 2 avsnitt av One Tree Hill. Stack o mötte Ninni så köpte vi ett årskort med fria sms till mig, stack hem till mig, pratade o dansade, Ninni är verkligen en bra vän som man kan prata med <3 uppskattar det enormt<3

Jag&Becca stack till styrketräningen o kom nyss därifrån, nu kokar vi risgrynsgröt & NU kom Jompa in hit. <3

<3

Av Sofia Kindbom Lrsson - 21 mars 2012 07:20




Av Sofia Kindbom Lrsson - 19 mars 2012 23:35

 
 


Det bor en ängel i mitt rum,
hon gör mej lugn,
hon är den vackraste av själar,
hon är kärlek och hopp,
Här är jag med allt förutom det
ända som gör mig hel.

Det bor en ande i ditt rum,
han gör dig lugn,
han är den vackraste av själar,
han är kärlek och hopp,
och han berättar för dej
hur mycket jag älskar dej.


 
 

Ovido - Quiz & Flashcards