sessieofc

Alla inlägg under december 2011

...

Av Sofia Kindbom Lrsson - 13 december 2011 18:02







Even if you don´t love me, I'll love you the rest of my life.

<3

Av Sofia Kindbom Lrsson - 12 december 2011 07:33

Av Sofia Kindbom Lrsson - 8 december 2011 12:59

Ja, nu sitter jag här i Mariestad på en natur lektion,

dagen började med att jag gick upp halv 5..

är svinatrött :( 

mattelektion, historia och dans har vi hållit på med nu :) 

maten var också ganska god.

Jag har lite ont i huvudet :( 

När jag kmr hem ska jag sova! :D 

ska även äta o motionera på något sätt :) 


Snart är det teater sedan hemfärd :) 

Helgen kommer bli väldigt bra känner jag! :) 


hejsan så länge :) 



Av Sofia Kindbom Lrsson - 6 december 2011 16:23

Du är mitt hjärta nu och för alltid<3

Jag tänker aldrig ge upp dig<3

<3

Av Sofia Kindbom Lrsson - 5 december 2011 17:08


En gång i tiden, ganska nyss.. har alltid varit så här.. fast i perioder..

var jag sån här


 



Ibland är jag bra på att hålla inne mina känslor,

om jag mådde dåligt då, så visade jag det inte


 


Sedan var skolavslutningen,  jag var denna tjej


 


i slutet av sommaren var nästan ALLT skit!

visste inte om jag orkade mer, var så nära på att bara sticka.

Men sedan träffade jag en person..

Som betyder för mig!


 


Vi höll det hemlig ett tag, tills vi inte orkade


 


nu är vi här, 2 personer på jorden, kanske bråkar lite ibland, men vi kmr klara saker tillsammans :)


 







Av Sofia Kindbom Lrsson - 5 december 2011 16:31

Helgen :)



Fredagen - jimmy, becca, sebbe


Lördagen - killarna skulle göra våfflor på morgonen till mig o Becca, men nej dom sov..

Så jag åkte till svanvik för att väcka min babe :)<3

(han bor där nu)

sen stack vi till ica o shoppade :)

sen blev det köttgryta

sen fästningen o jobba lite,

det var tufft men gjorde det för att vara snäll ;)

sen kollade vi på film! :)

och åt risotto :)

stack till benjamin i norra o hämta en wii kontroll.

sen spelade vi gh, men jag halv sov


Söndag - jag o mamma sa hejdå till becca, sen gick vi ut till svanvik, jag väckte jimmy.

sen drog vi till mig städade källaren, åt spagetti o köttfärsås ;)

sen stack jag o mamma till töreboda o kollade på en musikal som min moster har gjort :)

sen åkte vi till svanvik igen,


Nyss var Linnea här, nu ska jag äta o gå till teatern ;)


tjoosan :)


<3

Av Sofia Kindbom Lrsson - 5 december 2011 16:27

Tänkte skriva lite om Linnea :)


man kan vara sig själv hur lätt som helst.

hon är lite lik mig,

snäll,fin & underbar är tösa.

man kan bara liksom vara med henne utan att göra nåt, det känns naturligt,

man måste inte anstränga sig för att trivas :)

hon gillar ibland lite bränd mat ;)

Hon är en av mina bästa kompisar :)

lite kort fattat :)


Älskar dig linnea :) <3

Av Sofia Kindbom Lrsson - 3 december 2011 16:42

SEEEEEEEEEGT :(



           

Ovido - Quiz & Flashcards