sessieofc

Alla inlägg under maj 2011

Av Sofia Kindbom Lrsson - 29 maj 2011 20:55


haha, jag stör mig grovt på killar som ljuger, o att det inte finns NÅGON bra kille

Såna finns bara i filmer eller serier, som Lucas i Oth, o Nathan, skulle göra allt för Luke asså..

jaja, annars mår jag väl bra, men jag lever mig in för mkt i filmer o blir bara deppig för att inget kan vara som i filmer.

menmen.. sånt är livet..


kanske ska byta rum, till datarummet (där jag sitter nu)

sen får jag tapetsera om rummet, o ha en fondvägg! o dörr! (YES! :D)

men det blir i höst..


sovmorgon i morgon! :)

snart är det sommarlov,

o becca o jag var ute o jogga förut ;)


Natti :)

Av Sofia Kindbom Lrsson - 23 maj 2011 19:44

Riktigt duktiga är Linn,Jessi o Jag som klarade origenteringsbanan ;)

millitärer åkte förbi! :D aja,

efter skolan stack jag hem, pluggade lite, åt en macka,

kollade nyss på 2 avsnitt av One tree hill, cyklade också med becca när hon joggade, nu är jag ursvulten! o mat är färdig snart!

funderar på att plugga lite så det inte blir så mkt i morgon (hemstudiedag!)

Efter den "dagen" ska jag åka o titta på Beccas skola när dom typ pratar om deras resa till tanzania ;)


aa, det var väl allt ;)


tjoosan i trosan :)


Av Sofia Kindbom Lrsson - 22 maj 2011 20:18

Tibro i går var guld! måddde väldigt kasst fast lite innan neverstore skulle börja så blev jag glad igen! o då blev allt roligt!

fick autograf o kramar av Oskar,Jacob o Erik från Neverstore! :D<3


var lite med Kate,Ida,Lina,Dennis,Ninni,Joel och Tom :)

en kille jag träffade igår ;)


Det var helt underbart i alla fall! o hamburgarna där var supergoda! :D


Idag åkte jag hem till David (& blev övertrött, stackars hnm)

har nyss joggat lite med becca o klämmt i mig lite pizza! :D


Lyssnar på neverstore o tänker på hur hemsk det ska bli att komma till skolan i morgon,,

men nu ska jag duscha!

Av Sofia Kindbom Lrsson - 21 maj 2011 14:33


vaknade, stack med becca till färgaffären o träffade Magnus :)

sen stack vi hem hoppade lite studsmatta, sen stack vi med bilen till sibylla,

sen gick jag hem, på vägen hem så såg jag Alex & Wille :)

nu lyssnar jag på HighWon,

snart ska jag göra mig i ordning lite o sticka till tibro o kolla på band o hänga med kompisar! :)

Ska försöka må lite bättre med alla där borta, kanske missar skatekillarna, aja :)


Im in love..

 

i killen som fick mig att må bra efter all skit.

Snart kommer jag säkert må lika kasst igen, fast av den killen som hjälpte mig,

o då finns det ingen som kan rädda mig.

Save me låten stämmer in riktigt bra på de här.

Haha jag sa att jag hade kommit över hnm i går.

ångrar att jag sa det. men jag får leva med skiten igen.



Det bra i låten är dom som kör från mitten o ref.




<3


Av Sofia Kindbom Lrsson - 20 maj 2011 23:30

är inte direkt på topp just nu, så orkar inte skriva. det gå väl upp o ner lite igen.

men tack Caitlen o Ninni, ni gör allt mycket bättre! <3

nu ska jag snart slänga mig i sängen o glömma alla problem.

om vi inte dör i morgon så ska jag få se neverstore! :D

o åka till tibro o se snygga skatare (det behöver jag!, men är inte så sugen)


kan man ha gått förbi den rätta för en, men att den inte ser en? o att man inte är den rätta för den?


ljudet funkar inte på datorn, så kan inte lyssna på musik! :(


från hjärtat, underbar låt!

JAG VILL INTE DÖ I MORGON!


godnatt

Av Sofia Kindbom Lrsson - 19 maj 2011 20:15

Fick reda på att mina lilla-sötnötar kollar på min blogg '

(när dom sitter vid varma röret)

o till er vill jag säga! : Det är fredag i morgon :D


Fredag är härligt, på morgonen ska jag platta håret ;)

dagen har varit bra, cyklade till johanna ute i svanvik förut, sen hem igen ;)

kollat på One tree Hill (stör mig lite på felix)

har inte så mkt att skriva menmen,,

min favoritlåt just nu,

Som stämmer in på en viss kille, som jag ska skita i nu :)


Av Sofia Kindbom Lrsson - 17 maj 2011 18:23

haha, jag satt nästan o lipa på hk förut,

för att jag tänkte på jordens undergång! :(

Jag ska försöka tänka framåt, o på lördag när den dagen kommer,

ska jag tänka på det, sen ska jag skicka sms till en o säga att jag gillar hnm,

o säga hejdå till min familj o Ninni <3


Men tills dess leva i nuet o tänka på framtiden!

kanske bio på torsdag med Linnea! :D

Sen ska jag cykla när becca joggar,

jag har börjat med smink igen, för ni som ville veta x)


Lyssnar på foo fighters o har tråååkigt!

aja, får försöka leva lite nu!


PS: bäst på rubriker xD

Av Sofia Kindbom Lrsson - 17 maj 2011 18:23

haha, jag satt nästan o lipa på hk förut,

för att jag tänkte på jordens undergång! :(

Jag ska försöka tänka framåt, o på lördag när den dagen kommer,

ska jag tänka på det, sen ska jag skicka sms till en o säga att jag gillar hnm,

o säga hejdå till min familj o Ninni <3


Men tills dess leva i nuet o tänka på framtiden!

kanske bio på torsdag med Linnea! :D

Sen ska jag cykla när becca joggar,

jag har börjat med smink igen, för ni som ville veta x)


Lyssnar på foo fighters o har tråååkigt!

aja, får försöka leva lite nu!


PS: bäst på rubriker xD

Ovido - Quiz & Flashcards