sessieofc

Alla inlägg under september 2010

Av Sofia Kindbom Lrsson - 30 september 2010 20:09

 

 

Skolmästerskap, var faktiskt inte så farligt som jag trodde ;) haha xD strök mig från 100 m :/ vet inte varför, var med på stafetten o vi vann (som förra året) ;) o alla a:are vann, 7a 8a o 9a :D vi är bäst! ;) prata med Wille om han var sur på mig haha xd var han inte!!:D  efter maten som var klockan 11 vid skolan stack Elli,tom,phille o jag o lyssna på musik o skratta as mycket xD aja :) åkte till bussstationen ;) prata med folket ;) engelskaläxa bläääää

 

 

 

        SKITKUL! :D

Av Sofia Kindbom Lrsson - 29 september 2010 19:04

 

 

Skola, missa typ lite tid av matteprovet för att jag o elli gick med Tom,Willhelm o Coola Philip (h) till repen där man hänger o klättrar över ;) matteprovet gick bra... tror jag. sen lite vid bussen ;) sen stack jag o Philip till kabben :) sen har julle,erik,Philip,Eill,ph o jag vart i karlsborg, blivit utestängda på balkongen xD kabben o så, nu kom jag hem o Philip fick låna mitt fritidskort för att komma hem! haha :P skolmästerskap i morgon :( sen får han tillbaka sin tröja xD som jag har här hemma :D

 

det var kul! :D<3

Av Sofia Kindbom Lrsson - 28 september 2010 21:24

följde med Wille till gympan med läxan xd stanna vid bussen o prata med philip, å åkte lite på Eriks bmx o så :)  dansen, o nu är min mobil helt paj!!! så nu har mamma köpt en ny till mig :D en likadan! :D<3 vad skönt att jag kan prata utan högtalare ;) <3 ska äta nu hejdå :))

Av Sofia Kindbom Lrsson - 24 september 2010 21:11


Tiderna förr var så underbart! kompisar o lite mer... nu klarar jag seriöst inte med det här längre, förr var allt perfekt, nu har typ allt hänt, jag orkar seriöst inte mer! tack att det finns en som fatta, en man kan prata med, haha, även fast man nästan aldrig träffas :)
 
"saknar medvind, när fan ska det vända? ska sluta hoppas för det kommer aldrig att hända"

 Älskar den låten, o stämmer fan in, jag ska aldrig hoppas på det mer, eller nåt...

Sober (L) så jävla bra ! (L) o världens bästa deprimerande låtar <3

 

 

Om båda börjar .... mig, så tror jag seriöst att jag tar .........         ... Men hoppas inte det..

Av Sofia Kindbom Lrsson - 24 september 2010 15:52

Ett kort inlägg till Martin!! Haha :D


Jag gjorde ett test, hur blond jag är! det måste vara nåt fel på testet eller så är jag faktiskt smart fast jag inte visart! för ajg fick 0% blond!! HIHI!! där fick ni Martin o Björk! :D

Av Sofia Kindbom Lrsson - 24 september 2010 13:14


Studiedag :D Det har inte Martin lallala :D haha, ne förlåt ;)


I går, var det ungdomsgrupp :D lärde mig överstock eller var det var xD  Jonte skratta typ hela tin! :D haha det var askul! XD sen sov jag hos Ninni, o i källaren såg vi på Pirates Of The carribean ! :D 1:an o Jack är alltid lika snygg! XD kom nyss hem, ska plugga o så, sen taco kväll på kabben! ;) i morn blir det... Nattkampen! :D



Sober (L)

Av Sofia Kindbom Lrsson - 22 september 2010 17:19




Skola, bra :D bara att Wille tortera mig lite mer än vanligt xD hem, åt mackor, plugga lite satt vid datorn :P sen stack Becca o jag till Mormor o hämta kläder till beccas spexfoto :P kom hem för kanske 1 timme sen :P pluggat :( sen ska jag till kabben, sen hem plugga å äta hem! :D jaja, har börjat älska min förra musikstil i gen xD :D:D



En låt som ä'r bra! :D

Av Sofia Kindbom Lrsson - 21 september 2010 15:05




Skolan = bra! :) Wille prata med mig i dag :P o faktiskt skratta haha, sparka mig bara en gång! :D  O sen berätta jag en lite pinsam sak för Alex! haha xD Brände mig vid maten, kom hem 1, har gjort engelska läxan,tyskan och no läxan tills i morgon o ätit :D i morn ska jag börja plugga på no provet tills nästa vecka :) om en timme ska jag gå mot bussen o sticka till Skövde o dansa! :D Wohoo! :D Hejdå :)



    första bilden


andra bilden :

  

Ovido - Quiz & Flashcards