sessieofc

Alla inlägg under februari 2013

Av Sofia Kindbom Lrsson - 28 februari 2013 12:04


Gårdagens skola var rolig! Skratta åt allt men kommer ej ihåg av vad!

Bröt ihop lite på gymnastiken så Jocke fick bli min kompis där en stund   

Blev upphämtad av mamma & älsk i skolan och sedan tog vi ströget i tibro & åkte hem.

Styrketränade med mamma, spelade gitarr, pluggade och åkte hem till min fina plutt.

Han spelade gitarr för mig, sen somnade jag vid halv 12 tiden.


Nu kom vi precis från maten och det var kul! Haha, trött (Jocke tror dock att jag är hög)

Yepyep..


När jag kommer hem ska jag & pojken gymma.

Ha det mysigt & så ska han få en liten överraskning!

Nu ska jag lyssna på surtanten.

Hejdå!

Av Sofia Kindbom Lrsson - 26 februari 2013 10:27


Värdelös .. YepYep - Check

Av Sofia Kindbom Lrsson - 25 februari 2013 10:07



                                     

Av Sofia Kindbom Lrsson - 25 februari 2013 09:58


Fredag- Älsklingen hämtade upp mig hemma efter skolan.

Åkte till Svanvik, umgicks lite med mamma&Jompa! Drack vinbärssmoothie! Super gott   

Sen kom Annika & Micael. Vi satt & tjöta och åt chips. Dom drog vid 1 halv 2 tror jag.


Lördag- Vaknade upp hos min plutt. Han skulle fixa sin bil & jag skulle hjälpa till med flytten!

Det gick bra och vi var nästan färdiga med allt. Sen cyklade jag hem till Älsklingen  

Vi åkte o köpte godis och sånt. Sen kom Annika & Micael vid 8 tiden, sen lite senare vid 11 tiden så drog vi till Undenäs.

hände lite saker där, så jag pratade med Carro.

Kom hem och la oss vid 3 halv 4.


Söndag- Upp vid 11 för att göra det sista hos pappa! Jag o Jimmy cyklade till kbg, Och det kändes lite just då som att våren är påväg! Vi åt och jobbade + slöade.

Sen kom Sebbe & Becca och vi skulle ha inflyttningsmiddag med familjen! Gott & Mysigt!


Av Sofia Kindbom Lrsson - 24 februari 2013 02:24

Tänkte bjuda på ett litet nattinlägg   

Nu har folket åkt ifrån Jimmy.

Så nu tar han en dusch och jag lyssnar på musik!

Har hittat en grymm kille! Videon lägger jag upp nedanför!

Det var väl allt jag hade tänkt att skriva innan jag hoppar i säng!

Godnatt på er


Av Sofia Kindbom Lrsson - 23 februari 2013 20:38


Tidig morgon! 8 gick jag upp ur sötans säng och åkte hem till kbg för att flytta ner.

Är sjukt trött efter allt bärande och renande! skrev en historia inlämning förut och cyklade tillbaka till min lilla plutt.

Nu har vi varit vid konsum och köpt godis!

Nu inväntas Micael & Annika   

Jag återkommer om helgen och en bildbomb i morgon eller på måndag!

För nu har jag fullt upp   


Glömde bort ett speciellt band för mig, men igår hamnade de på fb! Så nu sitter jag o lyssnar på dom igen!

Mina damer och herrar en varm applåd för Parachute !   



Av Sofia Kindbom Lrsson - 22 februari 2013 13:15


Igår - Skolan började med att vi läste barnböcker till att vi flumsade runt som idioter och somnade på lektionerna..

Kan ju inte påstå att jag kommer ihåg så mycket av dagen   

När jag kom hem drog jag till gymmet med pöjken, darrade i hela kroppen av att jag var trött,hungrig och att jag hade tränat ihjäl mig dagarna innan.

Kom hem duschade, kollade på plus & träffade Jompa som kom hem igår! KulKul!   


Nudå? Jo, nu sitter jag här i skolan med mina vänner.

Visade upp min powerpoint för klassen! Det gick mycket bättre än vad jag hade trott. Och då märkte hur mycket jag saknade dansen när jag pratade om det.

Nu är det bara natur! Sen så ska jag hem och bara "chilla" (tror jag?)

Imorgon och på söndag blir det röj när vi ska flytta.

Tjo på er!

 

Av Sofia Kindbom Lrsson - 20 februari 2013 17:37


Gårdagen var supermys!

Stack till gymmet direkt med älsklingen, Vi körde ett bra pass tyckte jag!   Lite roligt i slutet när vi såg Harry, haha..

Sen drog vi o käkade och vidare till mig där vi badade i mitt badkar för sista gången!

Åkte hem, gjorde negerbollar & kollade på farmen!

Mamma kom inte hem förns halv 12 heller så det blev en sen läggning när man skulle raka benen osv!


Idag har det varit en ganska seg dag, men riktigt rolig!

Haha, hade det ganska roligt på gymnastiken med lite nya folk   

Nu hade jag tänkt att plugga, men det hinner jag inte! Träning om 40 min!

Sen ska jag hem & dansa, så det får bli en sen pluggkväll!


Hade inte så mycket att skriva, men det är bra för dagboken serru   

Ovido - Quiz & Flashcards