sessieofc

Alla inlägg under juli 2012

Av Sofia Kindbom Lrsson - 31 juli 2012 14:38


Gårdagen bestod av att åka in till skövde med älsklingen&Owe.

Hade skitkul. haha.. Owe köpte på sig lite grejer..

Kom hem, såg på film med älsklingen, sen skulle jag åka till falköping med samma killar till en strippklubb,

men fegade ur o la mig hos mamma, haha.

Nu har jag kommit hem från mamma, ätit mat hemma hos pappa & kollat på vampire diaries.

Ikväll blir det nog sviken på lite party!!

Sen ska jag sova hos pappa, becca har nyss kommit hem från belgien!!

Kanske träffar Linnea lite också idag..


Imorgon är det tjejmiddag i forsvik!!

O så ska min babe Ninni klippa mig :)

Ser lovande ut framöver :)

Av Sofia Kindbom Lrsson - 29 juli 2012 12:44


Igår var det inte så fint väder, min morbror var nära på att ryka med blixten..

kolla på film o åt mat/godis/nötter md min käre mor som är sjuk :(

sen kom ulrika med barnen o anders & hälsade på.


Ifredags var det ju somsagt allsång! jättemysigt tyckte jag!

Jimmy drack o ungicks med mig o mina kompisar, Ninni,Linnea,Frida,Linn,Affe med många mer! supermysigt!

Men frös något enormt.

Jag o älsklingen gick till konsum o köpte ett halvt kilo godis, o gick hem till mig vid 11.

Duschade,åt nudlar och så :)

Sen kom typ halva kbg hem till oss när jag o jimmy la oss...

För då hade pappi fest.

Så jimmy& jag skjutsade mina kusiner mats&robban till hanken.

O sen sov vi hos jimmy, somnade vid halv 3.


Nu har jag joggat, ska snart hem till svanvik igen,

Duscha, o väcka min lilla bebis som körde folk till falköping igår,

Sen hoppas jag på att vi kollar på bio!

11 månader mellan oss idag!



Av Sofia Kindbom Lrsson - 26 juli 2012 13:51


Igår blev det Skövderesa med mamma&johanna, jag köpte en ursnygg skjorta som jag älskar!

min morbron Unkel (andreas) och min kusin Julius kom igår till svanvik o stannar tills lördag! Hur kul som helst!

Så igår umgicks jag med dom, mamma,johanna & jimmy, åt tårta och så.

Jag skulle till forsvik o grilla med några kompisar från klassen som jag saknar sjukt mkt   

Men jag skulle klippa gräset hos Karl-Erik, men det blev ej så heller..

Så jag kunde åka men hade ingen skjuts.

Sen skulle jag o älsk bada med erjen,oskar&kiwi, blev ej så heller, så vi skjutsade dom till mtp istället.


Idag har jag inte gjort så mkt.

Nyss sprang jag 2 km,. I hög fart!

ska göra lite magövningar o duscha, sen äta o svanvik igen.

Vid 6 ska vi till Daniel och äta paj o så!

Då ska jag ha på min klänning från kroatien!


Av Sofia Kindbom Lrsson - 24 juli 2012 15:11


igår natt när jag gick från jimmy till mamma mötte jag Johanna som kom hem från utlandet!

så kul att se henne! o fick en görfin klänning! kmr bild på den om några dagar!


Imorses gick jag o jompa på en 3km promenad o pratade om vad som hade hänt!

frukost, sen lunch på soldathemmet med mamma,jompa&jag!

åkte hem, åt igen.. haha! köttbullar och mackisar.

rakat benen o så, nu känns kroppen väldigt skön måste jag berätta.

snart ska jag o mamma gå hem till svanvik, göra iordning för kvällen,

HELA familjen ska äta tacos & tårta. Ska bli myspys.

& imorgon kanske det inte blir någon grillning för mig med klassen   

ska klippa gräset.. haha..

Av Sofia Kindbom Lrsson - 23 juli 2012 09:59


Det är inte så mkt som har hänt direkt. har sovit hos mamma dom senaste nätterna,

vart på allsången o träffat kompisarna, och lyssnat på min kära syssling, hon var riktigt duktig! 

varit med älsklingen, kört Owe till olstorp, oroat mig över Skara. I lördags så åkte jag o mamma in o köpte danskläder o lite vanliga kläder till mig! haha på hennes konto gick det bort mellan 2000-3000 kr.. Fast hon köpte faktiskt påslakan och en sport bh också, sen köpte vi underbar mat på gräddhyllan, älskar gräddhyllan!

Becca kom hem igår från sundsvalll , vi köpte chips&godis & kollade på "hans och hennes", en liten skum film..

Innan det hade jag joggat med mamma!

& inatt kmr Johanna hem efter kroatien! ska bli så kul, så på tisdag ska vi träffas & äta tacos och sånt.

Ska bli jättemysigt!



Av Sofia Kindbom Lrsson - 19 juli 2012 18:38


Beskriver lite kortfattat om dom senaste dagarna!


Fredag- Allsång, gjorde mig ordning hos ninni innan, regnade mkt! Jimmsan bjöd mig på sibyllamat.

sen började festandet! träffade många älskade vänner o pappa kom på mig när jag drack.. (a)


Lördag- Kent konsert! Jimmy fick soppatorsk så vi missade tåget. han cyklade som en idiot till mig med allting.

Men vi hann med allt! ett nytt tåg, åt mat o hade det trevligt! Konserten var GRYM! skitbra!

En tjej stötte dock på min man hela tiden..

Tåget hem stannade i skultorp (fick ta bussen därifrån eftersom tåget inte kunde åka mer)

kom hem vid halv 4, somnade halv 5


söndag- tidigt på morgonen åkte becca,pappa,jag&jimmy till farfar uppe i uppsala! hade trevligt!

Träffade min kusin för första gången! Victor! Så sjukt söt! Älskar honom! han är ett & ett halvt tror jag!

måndag- uppsala

tisdag- åkte till stockholm vid halv 9 på morgonen till pappas kompis urban! då åkte vi båt i typ 4 timmar, ut till skärgården o så! otroligt mysigt. åt dyr mat o hade det bra!
Kom hem vid 6.


nu har mamma o jag joggat! o ska snart äta grillat med urban,mamma&pappa!


Hejdåå!!


Av Sofia Kindbom Lrsson - 18 juli 2012 15:55


Imorgon ska jag ta o skriva om dom grymma dagarna sen fredags!

allsång,konsert,uppsala&stockholm!

men nu orkar jag inte, har nyss klippt gräset hos karl-erik o duschat, snart kommer urban från stockholm hit!



Av Sofia Kindbom Lrsson - 12 juli 2012 15:17


jaa.. vaknade upp hos mamma, åt ostfralla som Kurtan kom med från konsum!

cyklade hem till pappa o skulle kolla om Karl-erik var hemma. var han ej, kollade på tv:n tills han kom.

Då hade redan hans svärson klippt. så får ta det om några dagar.

Jag & Bex åkte till systemet eftersom hon o hennes kompisar ska ut i kväll.

Sen drog vi till mamma o åt med mamma,kurtan&jimmy.

Nu gör jag inget, ska nog in till duschen innan fiket.

Gå ut o gå och så.

Imorgon är det allsång.. TAGGA!!


Så här skulle min sommar se ut ungefär.. Men blir la inget med det..

Solen, värmen? bikini & yollyboll.

Men festerna ska köras på!



Ovido - Quiz & Flashcards