sessieofc

Alla inlägg under februari 2012

?

Av Sofia Kindbom Lrsson - 29 februari 2012 20:27


Ett halvår sen som Jag&Jimmy en Måndag åkte till Tibro i värmen o pantade burkar.

mitt hjärta klappade som att pulsen gick i minst 120..

Jag Spanade in hnm hela dagen, alla dagar innan det datumet.

Ett halv år sen som Vi + Linnea & Ninni kollade på "skräckfilm"

Ett halv år sen som jag fattade att det var ödet att det skulle vara vi 2.

Annars skulle det väl aldrig bli vi? eftersom 8 års skillnad & förbjuden kärlek.

Men jag satsade på Jimmy, även fast jag visste att det skulle bli konsekvenser & att jag skulle vara tvungen med att hålla det "hemligt".

Allt som han gjort för mig. Så mycket han har lurat mig.

Som t.ex en händelse som jag tänkte på idag, när jimmy gav mig en blomma som finns på hans trädgård i mölltorp.


När jag skulle till dansen i skövde. Jag "missade" bussen p.ga Jimmy.

han körde efter bussen & sa att han skulle lämna av mig i mölltorp så att jag kunde gå på bussen.

Samma sak sa han när vi kom till fagersanna.. & Tibro.

han körde mig hela vägen in.

Han åkte hem.

Sen när jag skulle gå till rese från dansen, så körde Jimmys bil intill mig.

han kom ut, och Shit vad glad jag blev!

Han hade åkt hem,ätit,åkt till Max o hunnit komma tillbaka till mig på en timme..

Impat tycker jag..

Sen kom han med dom där blommorna & en stor vaniljmilkshake o skjutsade hem mig!

Jag tror att just det ögonblicket var ett av dom bästa i mitt liv!

 

Ett halvår har gått & mycket har förändrats. jag vet inte riktigt vart jag skulle komma med detta inlägg..

det var något vettigt o jag skulle skriva ganska mycket o kort sammanfattande.. Men jag kom in på helt annat!

Aja, ni för nöja er med ett tråkigt inlägg! :)


Av Sofia Kindbom Lrsson - 29 februari 2012 15:39

Skolan chilledillig!

Ett halvår mellan mig o älskling <3

började skolan halv 10 för att jag gjorde SO-provet ;)

har nyss varit med Becca lite! Nu ska jag plugga lite, sen kmr baby lite hit..

Sen mat! KÖTT (L)

Sen styrketräning med mamma, hem,äta & plugga.

Helgen = FF

HIHI!


Av Sofia Kindbom Lrsson - 29 februari 2012 07:51

Det är nog många som vet :)

Att ha kvar mina vänner jag har just nu!

Vara känd som skådespelare elr musiker.

Bo på Manhattan Upper east Side, elr åtminstonde sett New York innan jag dör

För skulle gärna vilja vara kvar i sverige också!

Ha ett allmänt bra liv att leva för, men mina familj&väner.

Det är nog min dröm



Nu ska jag göra mig i ordning för skolan!

Av Sofia Kindbom Lrsson - 28 februari 2012 21:12

                           

Av Sofia Kindbom Lrsson - 28 februari 2012 17:59


Skolan var chill + att jag har en sån sjuk träningsverk!

Vi har skjutit fram NO provet tills nästa vecka! Väldigt skönt!

Slipper jag plugga ihjäl mig idag och imorgon :)

Imorgon har jag sovmorgon till 9! pga. jag har gjort 2 världskriget provet, (det lönar sig att göra proven på de bestäma datumet!) 


Jag&Rebecca&Johanna har varit ute o tatt kort! 

Sen har jag inte gjort så mkt! Pluggat tyska!

Nu sätter Jompa igång att göra vegetariskt lasange, Medans jag ska plugga Genetik.

Sen blir det ICA o köpa nötter till myspyset i kväll!


Bilder från idag kmr kanske lite senare elr i morgon!


Pussilipuss så länge

Av Sofia Kindbom Lrsson - 28 februari 2012 07:23


Längd: 1.76 ungefär

Vikt: Mellan 59-60 kg

Skostorlek: Mellan 39-40


Nu ska jag äta o bege mig till skolan :)

Av Sofia Kindbom Lrsson - 27 februari 2012 20:55

Ni vet när jag hade min Jimi Blue period?!

Just nu sitter jag & kollar på hans självbiogrfiska-film jag har här hemma (hihi)

Förälskad i en film jag tycker att vi ska se i skolan, jag såg den på datorn för typ 2 år sen..

Men fattade inte så mkt!

Men är förälskad i "Sommer"

Den kmr du gilla Linn ;)


Av Sofia Kindbom Lrsson - 27 februari 2012 19:31


I brist på något att göra tänkte jag skriva av mig lite.

Nu sitter jag här mätt&belåten brevid min kära syster Johanna vid köksbordet,

Båda har sina datorer o är osociala :)

När jag kom hem så satt Becca&Jompa & kollade på prinsessan och grodan! då satt jag o kikade lite  

Sen satt jag o plugga i en timme, om jag fick in nåt i huvudet är en annan historia! 

Sen gick jag & systertrion ut på en liten promenad, åt och nu sitter vi här.

Snart ska becca plugga lite med mig!


Det är helt sjukt, så här mkt läxor&prov har vi i veckan:

Onsdag: 4 Tyska verb+böjning (resten av klassen har 2 världs kriget, men jag har gjort det!  )

Torsdag: Tyska glosor typ 20 elr nåt+ NO-prov (genetik)

Fredag: Hemkunskaps prov+hemkunskaps läxa

Någon dag där har vi matte prov också!

Så nu är det bara att börja plugga!


Igår


var det trevligt! Låg i sängen med Ninni & Jimmy typ hela morgonen tills halv 3!

Då drog vi hem till Jimmys föräldrar för att fira Jennifer!

Det var riktigt kul tkr jag! Och kul att träffa alla :) Tårtan + kakorna =  


I Lördags sov Jimmy över här vi spelade poker o så med Beccas kompisar, sen stack jag upp & kikade på Pearl harbor! <3 La mig vid halv 3 sen kom Jimmy upp från källaren vid 4 elr nåt. 


Nu ska jag snart börja med   

Förresten! I morgon ska Johanna göra sin vegetariska lasange! Som är SUPER-GOD! Längtar!

+ Jag har Jordens bästa familj   



Ovido - Quiz & Flashcards