sessieofc

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sofia Kindbom Lrsson - 31 augusti 2012 19:54


Skolan var faktisk rolig idag, elr kanske inte rolig men det var bra.

Fösta danslektionen, kändes som 10 min men 50 min går fort!

Kan bara säga att uppvärmnigen vi läs oss så måste man vara vig!

Lycka till Sofia!

Vet inte om jag ska byta elr inte.. Men får se hur det blir. Minst 3 veckor ska jag stå ut i allafall 

Jag&Linnea stannade i skövde och köpte godis! Sen åkte hem & vi var så trötta så vi skrattade från skövde till norra skogen.. 

När vi kom hem till Linnea somnade vi i hennes säng.

Sen åt vi kött&ris.

Gick hem till mamma&nu sitter jag här!

Jag&mammi ska äta tacos & sen drar Jimmy o jag till skövde.

Hem och SOOOVAAA!





Av Sofia Kindbom Lrsson - 29 augusti 2012 21:01


Nu är denna kväll här igen.

Tårar rinner, skolan,flyttandet,allt nytt,alla misslyckanden,alla val.

Får ta o se om jag kan sova i kväll.. Annars så ligger jag uppe inatt.

Ska ta mig en dusch och försöka lägga mig.

+ att jag hatar players så hårt.



 

   


Av Sofia Kindbom Lrsson - 29 augusti 2012 17:14


Gick på bussen ute i svanvik, klockan 6..

Jaa, vad säger man?

Grät typ i skolan, Hade matte o pratade med Julia, god mat..

Åkte till skövde efter skolan, sen mötte jag upp Danne på rese.

Mysig buss resa hem! Ninni,Markus,Johan,Josse,Danne,Adrian&Linnea :)

Ska ta o plugga lite på källkritik som är så sjukt tråkigt.

Sen åka ut till mamma, antingen sover jag där elr hos pappa. Börjar bli frisk nu i allafall.

Bara halsen kvar. kanske kan dansa på fredag då  


Av Sofia Kindbom Lrsson - 29 augusti 2012 09:00


Förra sommaren gick jag igenom mitt livs hemskaste tid. Ärligt talat så orkade jag inte mer.

Dagen kom när datumet stod stilla på 29 juli. En varm sommardag med lite regn. Auktion&allsång.

Jag kommer nästan ihåg hela den dagen i detalj. Den dagen förändrade mitt liv.

Jag vill egentligen skriva allt som har hänt detta år, men då behöver jag skriva en bok.

Mycket bråk,avundsjuka,tårar,förlåtelse,glädje.

Utan dig skulle jag allvarligt inte stå här. Jag skulle inte kunnat ta mig så långt som jag ändå har gjort.

Jag vill tacka dig för det här året. För det ha varit det bästa året i mitt liv.

En dag utan dig funkar inte. Jag har inte alltid varit den bästa flickvännen.

Inget förhållande är perfekt. Men du är den som kan få mig att tro på för evigt.

1 år med dig idag. Jag kommer aldrig glömma när du sa att jag är så pass ung att mina hormoner förändras,

haha att jag kommer tröttna och vilja ha någon annan. Men jag har stått ut 1 år med dig..

Så tror du har lite fel där.

Jag Älskar Dig Jimmy Endresen, bara dig


<3

 

Av Sofia Kindbom Lrsson - 28 augusti 2012 10:38


haha Linnea & jag i skolan igår asså.. Vi sprang runt lite fel och kom försent till dansen/teatern.. inte alls förvånad   Åkte ju somsagt hem efter dansen. Nu är jag hemma & försöker bli frisk..

Är trött på att vara sjuk! Pappa smittade ner mig med hosta också! perfa.

Sitter & lyssnar på musik och tänker på vad jag ska göra idag.

Kanske se på film med min lilla bebis om han kmr hit idag & om han kan stå ut med att bli smittad.

Annars? jo annars är det bara bra. Trivs mer & mer i skara. Men vill bli kompis med dansarna i klassen också.

Så sugen på att träna okcså när man har varit instängd i 4 dagar.

Ska försöka göra min 1&en halv timmes läxa idag också.. Om det går på den här datorn.

Inte kul men nu är det ny skola och då måste jag börja plugga mer!

Hörs sen ikväll!


Av Sofia Kindbom Lrsson - 27 augusti 2012 18:45

 

sjukling tog sig till skolan imorses, missade bussen så mammi fick köra mig till norra.

tjötade med linnea,adrian,danne, gereon & joey på bussen.

3 timmars historia lektion och lte mat, sen drog jag mig hemåt för att bli frisk!

Har inte direkt lyckats så nu ska jag lägga mig olycklig i jimmys säng och kolla på step up 2 med snyggingen channing tatum

 


Av Sofia Kindbom Lrsson - 26 augusti 2012 14:41


Har inte gått så bra med uppdateringen. Datorn har inte funkat & det gör den inte nu heller.

Har tänkt att berätta om första skoldagen i skara, roadtripen till borås och massa annat skoj!

Imorgon är det skola igen och jag är sjuk..

Dom senaste dagarna har jag träffat älsklingen,joey,linnea och bara chillat.. Alltid lika skönt   

Just nu sitter jag och skriver från Ackes dator.

Snart ska jag göra Ninni/Sofia kuren så att jag blir frisk, för på tisdag ska vi börja med första danslektionen i skara! Ser jag fram emot.


Nya favoritlåten för tillfället


Av Sofia Kindbom Lrsson - 22 augusti 2012 08:40


Jag har inte bloggat för att datorn är paaj!

Har så mycket roligt att skriva om roadtrip till borås, om älsklingen, första dagen i skolan som var igår!

Men det får jag ta när datorn är lagad! Ska snart till skolan, bussen går halv 10. och slutar vid 2!

Naturkunskap och matte blir det. När jag kmr dit så ska jag äta lunch   

Ikväll så blir det kanske grillning och träffa min underbara pojkvän som jag redan saknar..

Ovido - Quiz & Flashcards