sessieofc

Alla inlägg under september 2012

Av Sofia Kindbom Lrsson - 30 september 2012 18:16


Kalaset igår var underbart! hade jättekul med Jimmys familj, såg inte av födelsedagsbarnet så mycket.

Har ingen aning om vart han var! Lite skratt-attacker här o där, är väl idiotförklarad i mölltorp nu också! 

Var där i 5 timmar eller nåt.

Drog hem med Bex & Purkie som har skrivit på sin lägenhet nu i skövde! 

Åt familjemiddag med alla förutom Johanna! Potatisgratäng o kött.

Åt inte så mkt med tanke på hur mycket jag proppade i mig på kalaset.

Kollade på film & somnade.


Älsklingen kom halv 4 på morgonen o la sig hos mig. 

Vi har kollat på magnus Samuelsson, pluggat, ätit.

Sen tog jag en promenad. Nyss kom jag hem från styrkan.

Ska duscha & göra i ordning för i morgon & sova! 




Av Sofia Kindbom Lrsson - 29 september 2012 14:15


Mysig dag hittills!

Mamma  & jag drog till skövde, när vi kom dit träffade vi Linnea,Anna&Carina.

Vi gick med dom under shoppingen! Vi köpte linser, en vinterjacka och ett par vantar till mig!

Sen lunchade alla på gräddhyllan! Jättemysigt!

kom nyss hem, kollar på xfactor med pappa. Ikväll blir  det familjemiddaag, film & Mat!

Om en timme ungefär (alltså yp2) hämtar Jimmy upp mig, vi ska äta tårta i mölltorp   

I morgon ska jag träna & råplugga! har inte pluggat ett skit i helgen. Som skulle vara prio 1 i helgen..

Grattis till min älskling som fyller 24!   



Av Sofia Kindbom Lrsson - 28 september 2012 17:38


Eftersom pappa läser min blogg så vill jag skriva att jag älskar dig pappa :) <3 

Skolan, riktigt segt på bussen dit. Trött som sjutton..

Men det funkade, hade det kul idag ialla fall. Linnea&Jag trötta = haha jaa..

Dansade Jazz, gick la bra för dom andra förutom mig, jag tycker det är jättesvårt ! 

Men det kanske blir bra! 

Åt nyss tacos med pappa & bexxx.

Skulle la va med Jimmy idag, men vet inte hur det blir. Så kanske träffar robin,carl,evve & några mer!  

Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till synsam, har tid 9   

nee, men nu ska jag nog göra något.. Känner mig lite smått instängd här inne!  

Av Sofia Kindbom Lrsson - 27 september 2012 14:20


Åt mat hos mamma på soldathemmet, ska snart sätta igång med tyskan. Men nu är det lite TV-paus.


Veckans låt : 



Av Sofia Kindbom Lrsson - 27 september 2012 08:51


Haha stört roligt det var vid lunchen i skolan igår. Julia&Matilda är ju för härliga.. Dom skrattade åt allt.

o jag skämtar inte, dom satt där i typ en kvart o bara skrattade..

Efter skolan åkte jag hem, sen drog jag med Jimmy till mölltorp.

Han drog till Kim i brevik för att hålla på med någon bil, o han skulle vara färdig snart sa han. 

Inte längre än typ 9.

Men han kom halv 11, haha. Men det gjorde inte så mkt, för jag hade sjukt kul med Carina,Jenny&Carro.

Drog hem & sov.

Fick gå upp 8 för att annars skulle jag inte få skjuts hem av älsklingen.

Nu väntas det plugg, 2 prov & 2 inlämningar! 

Sen ska jag dansa, träffa pluttan när han kmr hem från skövde.

jogga med mamma & sova! Dödstrött.. 


Av Sofia Kindbom Lrsson - 25 september 2012 09:36


Naturkunskapslektionerna består av blogginlägg! 

Matten var otroligt seg, trodde att jag låg i fas men jag ligger en vecka efter, haha.

Plugg består denna dag av, och i morgon, o alla dagar tills näst nästa vecka.

Trött är jag också, var ju inte inställd på att gå upp imorses.


När jag kommer hem ska jag prata med mamma om jag & älsklingen får flytta ihop när jag börjar 2:an.

Isånafall går jag kvar i skara, annars tror jag att jag byter.

Det är riktigt kul i skolan med dansen men jag kan bara inte vara själv. Det funkar inte.

Nu ska jag lära mig lite om regnskogen!

Ciao! 

Av Sofia Kindbom Lrsson - 25 september 2012 05:44


Jag vaknade av att mobilen ringde, men jag var inte beredd på det.. Jag glömde bort att jag skulle till skolan.

Ledsen. Gör frukost o ska gå till bussen om en halvtimme. Plugg på bussen också. yeyy vad roligt.

Men måste väl sysselsätta mig med något om jag änså så inte kan sova på bussar   

nu måste jag skynda mig! 

Av Sofia Kindbom Lrsson - 24 september 2012 21:14


Tänkte inta sängläge, imorgon tänkte jag skriva om denna natt/dag på naturkunskapen eller nåt!   

godnatt! 

Ovido - Quiz & Flashcards