sessieofc

Alla inlägg under september 2011

Av Sofia Kindbom Lrsson - 26 september 2011 15:56


har inte bloggat på länge, som vanligt :)

men aja, veckan har varit grym i alla fall, nattkampen osv.

träffade många kompisar från t-boda ;)

har saknar er nåt otroligt! :)

Kära Jimmy var också med :)

när jag har hittat kamera sladden kmr bilder upp därifrån :)

ska börja ta mer kort & så.


skolan idag var rätt slapp ändå, längtar ej till torsdag, skolmästerskap = suger purjo

men då fyller Jimmy år o då har det gått en månad mellan oss.

Tiden går verkligen fort, o det har den gjort hela året.


snart ska jag äta o titta på awkward & dra till forsvik


hejdå så länge :)

Av Sofia Kindbom Lrsson - 19 september 2011 23:48

 


Det känns rätt skönt att veta att jag aldrig behöver åka utomlands eller uppleva en vecka på ett 5* hotell
när man har en underbar tjej med ett strålande leende som solen,

gnistrande ögon som det kristallklara vattnet,
en hud som är len och varm som sanden,

kramar som är mjukare än sängen

och kyssar som är godare än frukosten.


Jag hoppas det förevigt kommer att vara så.
Du är kärlek.
Love You

/Din pojkvän

<3

Av Sofia Kindbom Lrsson - 19 september 2011 22:04

Jag har jordens finaste pojkvän <3

Av Sofia Kindbom Lrsson - 17 september 2011 10:49



@ datorn, ut o jogga!

Av Sofia Kindbom Lrsson - 14 september 2011 14:56


har inte bloggat på lääänge..

ömhh, men vissa av tjejerna i klassen ville att jag skulle köra igen   


Min kära gulliga pojkvän skrev de senaste inlägget som var gulligt! :')


Eftersom Ninni inte kunde se på film idag så ska jag ha tråkigt,

plugga igenom tyskan lite, (kan den typ redan)

så jag får väl ta o äta mat o se på tv..

vilken rolig dag!


Dansen igår var tydligen för avancerad grupp..

även fast jag inte kmr klara av pressen så får jag försöka hänga med.

för det är så sjukt roligt!


saknar Linda, lindas dans & tjejorna menmen.. kmr nog bli bra :)


nu ska jag se på mtv elr nåt..

hejdå :)


 

Av Sofia Kindbom Lrsson - 14 september 2011 00:40



En tid att minnas. det är något jag alltid kommer göra.
En så fin människa som du kan man bara inte glömma och det kommer jag aldrig att göra.

Varje gång jag ser dig tänder du min låga som får mitt hjärta att slå.
Varje gång jag hör dig ger du mina lungor syre så att mina ben orkar gå.
Varje gång du rör mig ger du mig värme som får min själ att bli blå.
Varje gång vi håller varandra nära känner jag att jag vil aldrig se oss skiljas åt.

Det finns många sätt att visa en person vad man känner för den.
Det finns många ord som kan beskriva för en person om hur mycket den betyder för en,
men jag hittar varken ord eller beskrivelse för hur mycket du betyder för mig.

En himmelsk drog...
Ditt vackra leende får mina ögon att aldrig vilja titta bort.
Din underbara doft från din hud får mig att aldrig sluta andas.
Din varma insida får mig att aldrig vilja älska något annat.

När jag ser på solen så ser jag ditt strålande ansikte med en kärleksfull värld speglandes i dina vackra ögon.
När jag ser på stjärnorna så vet jag att vi en dag tillsammans kommer finnas där uppe med armarna runt om varandra.
När jag ser på vattnet så tänker jag på hur skört det egentligen är och i samma ögonblick påminns jag om att jag aldrig
för krossa ditt hjärta för det skulle jag aldrig får ihop igen.



Det ända jag önskar mig är att för alltid få ha dina armar runt min hals och aldrig låta dom släppa taget.

Jagälskardig

   /Din pojkvän




Ovido - Quiz & Flashcards