sessieofc

Alla inlägg under maj 2013

Av Sofia Kindbom Lrsson - 19 maj 2013 09:49


Det värsta jag har varit med om i mitt liv utspelade sig från januari till februari/mars.

Jag har precis släppt det. Men nu förstår jag att allt kommer hända en gång till.

Jag kommer inte klara av det här en gång till. Men måste försöka. För detta vill jag inte förlora.

Tack till de som var med mig sist. 

Joey, Cecilia, Ellinor, Amanda, Emma, Linnea och Becca   


En av dom bästa låtarna igår på TV:n 


Av Sofia Kindbom Lrsson - 12 maj 2013 22:10


Lovar att blogga imorgon! Och jag lovar er också att den här helgen har varit så underbar!   

Tänkte lägga ut de 2 låtar som jag lyssnar på nu   


Av Sofia Kindbom Lrsson - 7 maj 2013 19:45


Har inte varit inne på ett bra tag! men på torsdag lovar jag att jag kommer skriva ner det viktigaste som har hänt

(alltså det jag kommer ihåg)

Men skoldagen idag var chill. Klassen åkte till Skara för att titta på en teater. Kom till Tibros busstation, fick skjuts av Adrian med Robin,Adrians mamma och Louise sittandes i bilen!

Nu har jag varit på synundersökning för övningskörning! Och joggat en lång tur med mammi!   



Ovido - Quiz & Flashcards